Re: Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?

From: "Krzysztof" <...@...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
Date: Tue, 18 Nov 2003 09:51:42 +0100

Użytkownik "Luka" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bp7mfq$ssl$1@news.onet.pl...
> Zamierzam sobie zafundowac podloge z jesiony opalanego w formie desek. To
> bodajze jeden z najciemniejszych wariantow jakie sa. Podobno strasznie
widac
> na niej brud. Z drugiej strony sprzedawca zauwazyl: na jasnej widac ciemny
> brod a na ciemnej jasny. Jakie macie doswiadczenia? A jak jest z jakimis
> uszkodzeniami jak (odpukac) spadnie cos ciezkiego? Czy bardziej widac niz
na
> jasnej? prosze o wszelkie rady i uwagi!

Ja mam podloge z Kempasu, jest raczej z tych bardziej ciemnych, nie czarna
ale...
Dobrym wyjsciem bylo ukladanie desek w totalny balagan, tzn. nie sortujac
ich ciemniejsze do jednego pokoju, a jasniejsze do drugiego, sa pomieszane,
wiec mniej widac zabrudzen. W zasadzie to sprawa ma sie glownie do kurzu, ja
jezdze z odkurzaczem minimum raz w tygodniu, ale wtedy juz widac jak sie
koty ganiaja. Brudu bardzo nie widac, no chyba ze sie przejedziesz bialymi
skarpetkami to co innego. W Duzym pokoju mam podloge z bardzo jasnego gresu,
tu nie widac prawie nic, poza plamami jak cos sie wyleje czy kapnie.
Podsumowywujac wiecej widocznego brudu jest na ciemnej podlodze, ale na
bialej nie widac za to czuc jak to wdychasz.