Re: !!! POMOCY Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?

Data: 2003-11-19 08:17:17
Temat: Re: !!! POMOCY Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
Od: "Luka" <4...@p...onet.pl>

Apropos uszkodzen. Mam zamiar kupic sobie do mieszaknia stol
bilardowy.Wczoraj przeprowadzilem taki test: spuscilem bile na kawalek
takiej deski i powstalo zaglebienie!? i tak za kazdym razem! Dlaczego tak
sie dzieje? Bile nie jest wcale taka ciezka. Mozna sobie wyobrazic multum
innych (bardziej typowych) rzeczy ktore zrobia takie lub wieksze
uszkodzenie. Bardzo prosze o pomoc i rade bo nie wiem co robic - jaka
podloge robic.