Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe

1. Data: 2003-08-02 21:09:56

Temat: Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snując się po tym cmentarzysku odczytuję epitafia nagrobkowe:
"Tu leży Czikiriki-specjalistka od germanistyki. Nosiła kostiumy, aby
podkreślić brak swej dumy!"
"Tu spoczywa Czapla, co teraz w piekle się tapla"
"A ten grobowiec posępny kryje truchło Magdusi. Ciesz się Przechodniu!
Bananów nikt jeść nie musi!"
zadumana dżdżownica

1. Data: 2003-08-02 21:43:32

Temat: Re: Cmentarzysko prk-epitafia nagrobkowe
Od: "maka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Snując się po tym cmentarzysku odczytuję epitafia nagrobkowe:
> "Tu leży Czikiriki-specjalistka od germanistyki. Nosiła kostiumy, aby
> podkreślić brak swej dumy!"

Jeśli ktoś ma namiary na dobrego psychiatrę, niech je prześle pod
adresem dżdżownicy. Są mu pilnie potrzebne!

1. Data: 2003-08-03 07:12:02

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile Ty masz lat Dżdżownico? Zupełnie zachowujesz się jak 8 może góra 12
latka, paskudnie oj paskudnie, zauważyłam że nie możesz wytrzymać bez kłótni
nawet jednego dnia, m

1. Data: 2003-08-03 10:08:49

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ile Ty masz lat Dżdżownico? Zupełnie zachowujesz się jak 8 może góra 12
> latka, paskudnie oj paskudnie, zauważyłam że nie możesz wytrzymać bez
kłótni
> nawet jednego dnia, m
Mam tyle na ile wyglądam. A czy Polacy muszą być takim ponurym narodem? Co
ci się nie podoba w epitafiach?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-03 14:36:02

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko moja droda i nikt nie jest ponury, a ciebie jak wszystko tak bawi
to może przenieś się na odpowiednią grupę , m

myślę, że wyglądasz jak zombie, i to jest twój problem!!!, m

1. Data: 2003-08-03 16:12:19

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> myślę, że wyglądasz jak zombie, i to jest twój problem!!!, m
A to tobie pająk rozpiął sieć w wiadomym miejscu!
dżudżu

1. Data: 2003-08-03 16:14:57

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to tobie pająk rozpiął sieć w wiadomym miejscu!
> dżudżu
Aha i wyglądasz jak rozdeptany jeż!
dżudżu

1. Data: 2003-08-03 16:54:02

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

więcej komentarzy nie będzie ,szkoda klawiatury na takie niedorobione <coś>,
żegnam m

1. Data: 2003-08-03 16:57:41

Od: "Daisy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl>

> zadumana dżdżownica

Serdeńko, a może by tak na pl..rec.paranoja ?
Tam znajdziesz bratnie dusze. Temat
gotowania widać za trudny dla Ciebie.

D.

1. Data: 2003-08-03 17:02:07

Od: "katarzynams" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jeśli ktoś ma namiary na dobrego psychiatrę, niech je prześle pod
> adresem dżdżownicy. Są mu pilnie potrzebne!<

no tak ale dobry psychiatra znacznie drozszy niz auterapia sieciowa, choc
niewatpliwie bardziej skuteczny.
Musze przyznac, ze dziwi mnie jednak, ze tyle osob dalo sie wciagnac w te gre, a jak
sytuacja wymknela sie z pod kontrtoli, to zrezygnowalo z
dalszego udzialu w grupie. Musze chyba to i owo przewartosciowac.
katarzyna

Leberknedelsupe - kuchnia austriacka - Pomocy
Spaghetti letnie
poszukuję pilnie
Były sobie pytania dwa
Tort bakaliowy - gdy nie ma co zrobić z białkami