"Cnym rozkoszom"...

1. Data: 2004-06-15 12:39:43

Temat: "Cnym rozkoszom"...
Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Przy ostatniej lekturze przypomniala mi sie dyskusja sprzed jakiegos
(dosc dlugiego)czasu o "smakowitych" ksiazkach. Otoz czytalam ostatnio
ksiazke pt "Cnym rozkoszom" John'a Lanchester'a. Jest to opowiesc
wielkiego smakosza, ktory opowiada historie swego zycia w trakcie
dywagacji nad szeroko pojeta sztuka kulinarna. Sa przepisy (glownie
techniki wykonania potraw), sa informacje o zwyczajach kulinarnych
Anglikow i Francuzow (i podrozdzial o roli czosnku w kuchni!). Nie bede
pisala wiecej, bo jak ktos bedzie chcial to sam przeczyta, ale
niesamowita jest psychika bohatera/narratora. Przy tym jest duzo
odniesien do historii i kultury. Ta ksiazka to prawdziwa uczta.
Szczerze polecam

Maria

1. Data: 2004-06-15 21:13:04

Temat: Re: "Cnym rozkoszom"...
Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-16 08:47:53

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A to jakac nowosc wydawnicza czy raczej do szukania w bibliotekach?
agatka
co kocha smaczne ksiazki -
moje ulubione to Frances Mayes o Toskanii

1. Data: 2004-06-16 09:22:46

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:

> A to jakac nowosc wydawnicza czy raczej do szukania w bibliotekach?
> agatka
> co kocha smaczne ksiazki -
> moje ulubione to Frances Mayes o Toskanii

O kurcze, niestety juz ksiazke oddalam i nie zapisalam roku wydania,
mialam ja z biblioteki i doprawdy nie wiem, czy jest w ksiegarniach
(jakos nie zauwazylam). Jednak jest to stosunkowo nowa ksiazka, mysle ze
sprzed kilku lat, i bodajze wydana przez Rebis. Ksiazka naprawde
bardzo ciekawa i to nie tylko ze wzgledow kulinarnych.

Serdecznie pozdrawiam i zycze milej lektury

Maria

1. Data: 2004-06-16 09:34:03

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria <m...@g...com> wrote:

> [...]
> sprzed kilku lat, i bodajze wydana przez Rebis. Ksiazka naprawde
> bardzo ciekawa i to nie tylko ze wzgledow kulinarnych.

Google przyjacielem Twym. Oto link do recenzji tej i jeszcze trzech innych
książek zahaczających o tematykę kulinarną:

http://www.esensja.pl/magazyn/2001/09/iso/13_09.html

Pedro.

--
#!/usr/bin/perl -- Maciej "Pedro" Jastrzebski p...@g...umcs.lublin.pl
open(h,${$|})?$_=<h>:f<vwy;$_.=<h>;split??;$=-=$=;wh

1. Data: 2004-06-16 11:58:53

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki!
leniwa gagatka