Co diabły i Diabły powinny zrozumieć

11. Data: 2019-07-17 20:08:56

Temat: Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/07/2019 o 12:31, Kviat pisze:

> Co za bzdura...
> Po pierwsze, nie ma czegoś takiego jak "dusza".
przepraszam za to:

<<całokształt dyspozycji psychicznych, uczuciowych i intelektualnych
człowieka składających się na jego osobowość>>

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

a dziekuje, dziekuje :)
--
gazebo

12. Data: 2019-07-17 21:08:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/07/2019 o 00:05, Izaura pisze:

> U Słowian był zwyczaj, by panna najpierw urodziła i nieco odchowała
> zdrowe dziecko, wtedy nadawała się do zamążpójścia.

znaczy dala dupy pierwej, popieram

--
gazebo

13. Data: 2019-07-17 23:44:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-17 13:31, Kviat wrote:
> W dniu 17.07.2019 o 02:13, Izaura pisze:

Tu nie chodzi o to by przypodobać się Bogu, tu chodzi o Człowieka!

> Co za bzdura...
> Po pierwsze, nie ma czegoś takiego jak "dusza".
> Po drugie, posiadająca boski pierwiastek? Jak coś, czego nie ma może coś
> posiadać?
> Jak można ułatwić coś, czemuś czego nie ma? Jak można ułatwić kontakt z
> czymś, czego nie ma..?
>
> Kto i po co te bzdury zmyśla?
> (Pytanie retoryczne, nie odpowiadaj. Nie takie głupoty cwaniaki
> wymyślają, żeby ludzi z kasy oskubać.)

https://tinyurl.com/yxh4m3oj

Współcześnie, jeśli osoba pasowana jest na Rycerza, lub dostąpiła
zaszczytu zostać Kawalerem, lub Damą, jakiegoś zgromadzenia, praktykuje
się, choćby przez chwile, tę forme uwrażliwiania swej Duszy na Światło
Absolutu.

Nie histeryzuj, bo znów ci pampon wypadnie !

14. Data: 2019-07-18 11:02:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaszczytu zostać Kawalerem, lub Damą, jakiegoś zgromadzenia,
> praktykuje się, choćby przez chwile, tę forme uwrażliwiania swej Duszy

Znam znaczenie przesytu, i to właśnie najprawdopodobniej mieli na myśli
twórcy przykazań religijnych aby zapobiegać temu przesytowi.Jednak
widzimy że i tu znajdują się poprawiacze którzy wypaczają całe tego
przesłanie. To nic innego jak wybijanie zębów za jedzenie mięsa w czasie
postu.. Bo niby takie jedzenie obraża Boga. W rzeczywistości chodzi/ło o
to aby dać odreagować organizmowi po monotonnych obżarstwach. Genialne
zarówno dla ciała jak i dla duszy bo i jest wątek duchowy. Tymczasem
późniejsi "poprawiacze" zrobili innym z tego powodu piekiełko na ziemi.
Tak Iza, raczej nie ma w tym żadnych wyższych przesłanek tylko samo
czyste dobro człowieka w cielesnej powłoce.

15. Data: 2019-07-18 23:08:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-18 11:02, Trybun wrote:

> [...]
> Tak Iza, raczej nie ma w tym żadnych wyższych przesłanek tylko samo
> czyste dobro człowieka w cielesnej powłoce.

Słusznie!
//nie słuchaj poprawiaczy.

16. Data: 2019-07-18 23:35:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 18:49:43 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Wszystko reszta OK tylko czy aby Jacku... jakiś taki mało słowiański pod tym
> względem nie jesteś?

troszeczkę:)
bo Jakubie, jeśli o tym mowa, to zależy. o jakim stadium mówimy.
moja pierwsza żona powinna być dziewicą, bo inaczej po prostu świata nie uchwycę.

moja następna żona, jeśli już tak się zdarzy, nie powinna być dziewicą,
bo inaczej po prostu świata sensu nie uchwycę.

to, co później przytoczyłeś, może rozpatrzę później;
możesz ponowić pytanie czy cytat; wówczas odpowiem,
bo na ten czas po p4ostu mi się nie chce.

przepraszam i pozdrawiam cię Jakubie,
jacek

17. Data: 2019-07-20 10:29:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 23:08, Izaura pisze:

> Słusznie!
> //nie słuchaj poprawiaczy.

Czyli ni mniej ni więcej też uważasz że Jacek błądzi z  tym kultem ascezy?

18. Data: 2019-07-21 23:55:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:29, Trybun wrote:

> Czyli ni mniej ni więcej też uważasz że Jacek błądzi z  tym kultem ascezy?

Nie zauważyłem przesady, w tym co pisze.
Ba, nawet w imie głębokiej i rozumnej miłości do żony, nie miał by jej
za złe pewnego rodzaju odstępstwa od powszechnie uznanej tradycji.

BTW: Nie znam sytuacji, by post, wstrzemieźliwość, modlitwa, czy
medytacja komuś zaszkodziła, jesli robi z własnego przekonania.

kochać, głaskać, przytulać...
Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy