Re: Co dla Was oznacza Dom?

Data: 2004-05-24 12:42:06
Temat: Re: Co dla Was oznacza Dom?
Od: "Niki" <m...@w...pl>

Użytkownik "Marchewka" <M...@W...pl> napisał w
wiadomości news:c8sjjm$25qt$1@mamut.aster.pl...

Ale trzeba, niestety, uważać,
> by nie popełniać błędów roziców, co bywa trudne, bo często popełniamy je
> nieświadomie. Programowanie rodziców (też nieświadome...) jest bardzo
> silne... :-(

aaaaaaaaaaaa masz całkowitą rację. Parę razy zdarzyło mi się złapać na tym,
że zachowuję się jak któreś z moich rodziców. Ale wtedy przyszło
opamiętanie.
Człowiek ma w pamięci wiele momentów i zdarzeń (takich jakich nie pochwala),
ważne żeby we właściwej chwili zrozumieć że powielamy zachowania niewłaściwe
i umieć wycofać się z tego.

Aha i dziękuję za "Ale ładne! :-)"

Marta