Co dodać?

1. Data: 2001-12-28 13:12:40

Temat: Co dodać?
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
To mój pierwszy post na grupie, ale żadnych racuchów nie będzie ;-P
(szczerze mówiąc, to ja już nawet nie pamiętam jak to smakuje).
W każdym razie mam dilemę.
Zrobiłem na święta sałatkę (taka klasyczna jarzynowa sałatka -- marchew,
pietruszka, seler, por, ziemniaki, jabłka, jajka, ogórek kiszony, majonez).
Ale stwierdziłem, że coś by trzeba z nią zakombinować. Dodałem chrzanu.
Hmm... całkiem ciekawe. Potem stwierdziłem, że można by spróbować cytrynki,
ale okazało się, że nie ma w domu.
A może macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły?

Mariusz Kruk mailto:M...@e...eu.org http://epsilon.eu.org/
_________________________
Jeżeli ktoś zgadza się z poglądami wyrażonymi w netykiecie to jego wola, ale
nikogo innego to niczego nie zobowiązuje. (Bonik Kujany)

1. Data: 2001-12-28 14:19:03

Temat: Re: Co dodać?
Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
on.eu.org...
> [...]
cytrynki,
> ale okazało się, że nie ma w domu.
> A może macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły?

Jasne :-))))
kolorowa papryka,
kukurydza s puszki
czerwona fasola..
ser zółty
sledzie
rodzynki
Tabasco !!!!

i mnoostfo innych rzeczy w zależności od fantazji...

W sumie to taki poswiateczny remamencik doskonały na Sylwestra :-))))

Pozdrawiam

MArek

1. Data: 2001-12-28 14:23:09

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> To mój pierwszy post na grupie, ale żadnych racuchów nie będzie ;-P
> (szczerze mówiąc, to ja już nawet nie pamiętam jak to smakuje).
> W każdym razie mam dilemę.
dylemat

> [...]
> ale okazało się, że nie ma w domu.
> A może macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły?

musztarda, majeranek, chili, ocet balsamico. Tylko po grzyba tam
majonez? Aha, grzybki w occie też mogą być ;-))

Waldek

1. Data: 2001-12-28 14:27:35

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> Aha, grzybki w occie też mogą być ;-))

wyjales mi to z ust :)

a ja bym tam jeszcze surowej cebulki...i jeszcze troche..no ale ja
jestem maniaczka :)

> Waldek

agi

1. Data: 2001-12-29 10:34:18

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a por? tez pasuje za miast cebulki

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-12-30 10:40:26

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 28 Dec 2001 15:23:09 +0100, osoba określana zwykle jako
Waldemar Krzok pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>dylemat

Wiem.

>musztarda, majeranek, chili, ocet balsamico. Tylko po grzyba tam
>majonez?

Bo jakoś tak zawsze w domu się robiło z majonezem.
(oczywiście warzywka gotowane wszystkie, które się dają sensownie gotować)

>Aha, grzybki w occie też mogą być ;-))

Hmm... w sumie zacny pomysł, ale wolę cały słoik zjeść samych grzybków ;->

Mariusz Kruk mailto:M...@e...eu.org http://epsilon.eu.org/
How can we recover?
My plan is to forget the whole thing and hope for the best. (TeX)

Szczescia i pomyslnosci!
Wirus from Krzysztof W
tapioka
Potrawy z voka