Co dziś na obiad?

51. Data: 2008-02-07 17:38:27

Temat: Re: Co dzi? na obiad?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski pisze:

> [...]
> religijnej. Zakładanie, że każdy = katol to oscyluje już w okolicach faszyzmu
> niestety.
>
> Najbardziej żenujące są pobudki/mechanizmy, które kierują takimi zachowaniami.
> Myślę, że większość z nich jest bezmyślnych po prostu, ale przy okazji
> towarzyszy temu chęć podbudowania się - wykazania przed innymi i przed sobą
> jakim się to jest katolem oraz stworzenia pewnej agresji - tak bo zarzucanie
> coś komuś to jest agresja.

> Totalnie nie jest dla mnie istotne jakim określeniem chcesz mnie nazwać.

Poziomem wypowiedzi i poglądów dorównałeś PanuS.
:-(
pozdr. Jerzy

52. Data: 2008-02-07 17:44:09

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Weź sobie na uspokojenie,

Z takimi tekstami to się odnoś do męża. Jeżeli nie potrafisz dyskutować to tego
po prostu nie rób.

> masz fobię ewidentną na tym punkcie - ot, grupa kuchenna, sprawa
> mięso-czy-marchewka,

Jeżeli to byłaby tylko tego typu grupa to szczerze mówiąc bym do niej nie
zaglądał. :) I tak każdy wie, że najciekawsze są tematy okołokuchenne dotyczące
obyczajów itp.

> a Ty robisz burzę w szklance wody.

A Ty oczywiście angażując się w dyskusję występujesz tutaj w roli Obrońcy Ładu
Powszechnego. Może sobie odpuść. :)

> Wiele osób niewierzących tutaj się tylko uśmiecha z pobłażaniem,

Wypowiadaj się z łaski swojej we własnym imieniu bo istnieją przesłanki, że
wiele osób tutaj mogłoby sobie nie życzyć abyś mówiła za nich.

> a Ty sie pienisz jak niedojrzałe piwo.

Już napisałem - do męża idź takie teksty walić.

> Cierpisz na manię prześladowczą. Dziewczyna napisała z przymrużeniem oka,

A ja z przymrużeniem oka napiszę np. że "kobieta do do garów" - w pewnych
kręgach to może być uważane za zabawne czy coś.

> a Ty się pienisz. TO jest dopiero groźne. Z takich postaw biorą się pogromy i
> czystki.

I cykliści, nie zapomnij o cyklistach.

> Miała podstawy się spodziewać, że jest odbierana głównie przez katolików -
> jest ich w Polsce 89 procent całej polulacji.

89% LoL. :>

Ciach. Do dalszego ciągu tego kwiczenia nie mam zamiaru się odnosić bo jest
niemerytoryczne i ad persona.

--
+ ' .-. .
, * ) )

53. Data: 2008-02-07 17:54:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Feb 2008 17:54:41 +0100, Konrad Kosmowski
<k...@k...net> wrote:

> [...]
>bezwzględnie tępić. Właśnie od takich drobnych przewinień zaczyna się ten cały

Tym okazujac swoja nietolerancje? Czy jak?

trys, Miss
pol-etatowy Kot
K.T. - starannie opakowana

54. Data: 2008-02-07 17:54:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Feb 2008 18:44:09 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Z takimi tekstami to się odnoś do męża. Jeżeli nie potrafisz dyskutować to tego
> po prostu nie rób.

Z Tobą już nie będę - to ostatni post w twoim smętnym kierunku, ale trochę
sobie jeszcze pozwolę, Ty "wzorze dyskutanta".

> Jeżeli to byłaby tylko tego typu grupa to szczerze mówiąc bym do niej nie
> zaglądał. :) I tak każdy wie, że najciekawsze są tematy okołokuchenne dotyczące
> obyczajów itp.

Prezentujesz same dobre - co się właśnie za chwilę okaże...

> A Ty oczywiście angażując się w dyskusję występujesz tutaj w roli Obrońcy Ładu
> Powszechnego. Może sobie odpuść. :)

Bo?

> Wypowiadaj się z łaski swojej we własnym imieniu bo istnieją przesłanki, że
> wiele osób tutaj mogłoby sobie nie życzyć abyś mówiła za nich.

A Ty czemu za nich mówisz? "Istnieją przesłanki" to tylko twoje odczucie, a
nie przesłanki.

> Już napisałem - do męża idź takie teksty walić.

On jest poważnym człowiekiem, nie "kogucikiem", jak Ty, więc nie muszę go
ustawiać.

> A ja z przymrużeniem oka napiszę np. że "kobieta do do garów" - w pewnych
> kręgach to może być uważane za zabawne czy coś.

A dlaczego nie? - "Ludwiku, do rondla" też.

> Ciach. Do dalszego ciągu tego kwiczenia nie mam zamiaru się odnosić bo jest
> niemerytoryczne i ad persona.

Argumenty na poziomie jajec.
No to pokazałeś umiejętność dyskusji - SZAPO BA :-P

55. Data: 2008-02-07 18:00:13

Temat: Re: Co dziś na obiad?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka pisze:
> Toż dzisiaj środa popielcowa i ścisły post jakie tam udźce baranie,
> kotlety....itp!!

Ja mieszkam w najbardziej zapylonym polskim mieście, przez cały rok
popiół mi spada na głowę :)

--
Grzegorz Janoszka

56. Data: 2008-02-07 18:00:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Feb 2008 19:00:13 +0100, Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Ja mieszkam w najbardziej zapylonym polskim mieście, przez cały rok
> popiół mi spada na głowę :)

I to jest właściwe zakończenie "dyskusji" :-)

57. Data: 2008-02-07 18:01:26

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Jerzy Nowak
Thu, 07 Feb 2008 18:30:00 +0100 w <news:foff78$p72$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisałeś:

> Mój znajomy, stary hrabia był zwykł w takiej sytuacji mawiać:
> "poszczę, poszczę a po chwili przestaję!"

ROTFL! dobre podsumowanie.
na pl.rec.kuchnia nie powinno być wycieczek w strone wiary.

Marek
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest tylu
idiotów." Stanisław Lem

58. Data: 2008-02-07 18:06:23

Temat: Wypad na polityke, lub pregiez lub religie
Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie dla ciołów, którzy produkują niekuchenne
tematy

--
WMP

59. Data: 2008-02-07 18:12:14

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Ikselka <i...@w...pl> wrote:

(Ciach)

Ja jestem przeciwny stereotypom ale ty zasadniczo je pogłębiasz. :) Postaram
się na jednostkowym przypadku nie wyrabiać sobie ogólnego zdania na temat kwok.

--
+ ' .-. .
, * ) )

60. Data: 2008-02-07 18:46:55

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Feb 2008 17:56:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> Właśnie takie postawy jak Twoja zrobią z Polski drugą Irlandię, nie
> "katole".

Irlandia krajem na wskroś protestanckim, czy jest to zaczepka i zachęta
do krwawej niedzieli? Polscy katolicy, niestety uważają, że są "narodem
wybranym" i im się wszystko należy: szacunek, nietykalność i
naśladownictwo ku chwale dążenia do zbawienia.

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

Zagwozdki dwie
Mak z puszki zamiast własnej roboty
PULAPKI SEMANTYCZNE
Gaggia platinum
Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO