Co jadamy zywcem?

1. Data: 2001-01-04 12:31:13

Temat: Co jadamy zywcem?
Od: Robert Makosa <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na marginesie pytania o ostrygi:

Jakie jeszcze zwierzeta jada sie zywcem?

Mam na mysli istoty, ktore normalnie mniej-wiecej zwykli ludzie
uznaliby za zwierzeta, a nie np. tzw. _zywe_kultury_bakteryjne_ w
jogurcie czy cos w tym guscie.

Robert.

Robert Makosa m...@t...pl

1. Data: 2001-01-04 12:50:43

Temat: Re: Co jadamy zywcem?
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Robert Makosa" <m...@t...pl> napisal...
> [...]
>
> Mam na mysli istoty, ktore normalnie mniej-wiecej zwykli ludzie
> uznaliby za zwierzeta, a nie np. tzw. _zywe_kultury_bakteryjne_ w

Robaczki z jabluszkiem, sliweczka, lub innymi owocami...
To znaczy owoce z wkladka miesna...
Sa jeszcze pluskiewki np. w truskawkach, poziomkach malinach, ale te sa nie
smaczne... ;-( Te wypluwamy po nadgryzieniu...
;-)))

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-09 12:38:31

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krewetki

Uzytkownik "Robert Makosa" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-01-15 07:10:48

Od: Robert Makosa <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jan 2001 13:38:31 +0100, "wacek" <t...@h...pl> wrote:

>Krewetki
A w jaki sposob i gdzie? Bo ja widzialem dotad tylko gotowane. Nawet
jak byly w calosci i z ikra pod brzuchem, to i tak gotowane.
Robert Makosa m...@t...pl

1. Data: 2001-01-15 10:15:39

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem u mnie w telewizorze. Facet wyjął z akwarium krewetkę, uciął jej
głowę, położył na talerzu,przybrał jakimś zielem i podał klientowi.

--
Uzdrawiam WCk

1. Data: 2001-01-15 13:19:31

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

wacek wystukał w wiadomości <93uilk$2d2$1@news.tpi.pl>:

> Widziałem u mnie w telewizorze. Facet wyjął z akwarium krewetkę,
> uciął jej głowę,
^^^^^^^^^^^^^^^
> położył na talerzu,przybrał jakimś zielem i podał klientowi.

I twierdzisz, że klient ją _żywcem_? Bo jesli tak, to ja jedząc tatara zjadam
żywcem krowę. :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-01-15 13:58:50

Od: "batory" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wacek <t...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93f9od$e1l$...@n...tpi.pl...
> Krewetki

Straszliwa opowieść mojej babci. Moja babcia pojechała w podróż poślubną na
Sycylię, a było to hoho, a może nawet dawniej. I tamże kelner przysunął do
stolika wielkie akwarium i kazał sobie coś z niego wybrać. Po czym położył
to coś na talerzu, posolił, polał sokiem z cytrynki i podał do zjedzenia.
Gdy potrawa zaczęła spełzać z talerza moja babcia niestety w tempie
przyspieszonym musiała się udać do toalety. Niestety nie wiem co to było, a
babcia już nie żyje. Pozdrawiam - A.

1. Data: 2001-01-16 12:40:09

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^^^^^^^^
>
> I twierdzisz, że klient j? _żywcem_? Bo jesli tak, to ja jedz?c tatara
zjadam
> żywcem krowę. :)
>
> Jo'Asia
No to trzeba ustalić kryteria, którym musi odpowiadać coś, żeby było można
powiedzieć, że zostało zjedzone żywcem. Wnioskując z tego co napisałaś,
trzeba jeść część tego czegoś a to co pozostało na talerzu musi być żywe.
Ewentualnie pierwsze ugryzienie może zabić ale to co się odgryzło trzeba
połknąć. W takim razie chyba nic nie zjada się żywcem poza roślinnością
:-))) Bo np. taka ostryga po otwarciu (rozerwaniu), zabełtaniu i polaniu
cytryną ( opcja ) pewnie też nie żyje. Nawet gdyby krewetce odgryźć głowę
zamiast odcinać nożem, to i tak w trakcie zjadania już nie żyje. :~-(( ;-)
No chyba żeby tej głowy nie wypluwać tylko ją połknąć. Na pewno zjada się
żywcem muchy. Czasami ;-).

Uzdrawiam
WCk

PS
Już wiem.
Trzeba ogryźć krewetce głowę od strony ogona, tak by głowa została na
zewnątrz.

1. Data: 2001-01-16 13:17:51

Od: Kondzio <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jeszcze zwierzeta jada sie zywcem?

Pół żywa jest ryba smażona w specyfikacji azjatyckiej - bierze się
takiego np. żywego karpia, nacina po bokach i szybko smaży.
Także małpi mózg je się nie zabijając wczesniej małpy.
Francuzi wypijają rybkę z winem raz do roku.

--
Kondzio

------------------
"Najbardziej cieszy nas to, że urodziliśmy się jako biali mężczyźni
w kręgu kultury łacińskiej o orientacji heteroseksualnej"

1. Data: 2001-01-16 13:55:38

Od: Kondzio <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Najbardziej cieszy nas to, że urodziliśmy się jako biali mężczyźni
w kręgu kultury łacińskiej o orientacji heteroseksualnej"

???Piers z kurczaka + ryz -> prosba o przepis
co tam słychać
mielone z kurczaka?
Nowa strona www.kuchnia.phg.pl wyjasnienia
Wok - jak wybrac?