Co jeszcze pasuje do jabłek?

1. Data: 2002-09-30 11:56:49

Temat: Co jeszcze pasuje do jabłek?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Przerabiam właśnie blisko tonę jabłek na powidła (ewentualnie coś innego,
co odpowiada właściwościom powideł). Same jabłka robię z reguły z cukrem
waniliowym, cytryną i cynamonem, ale chciałbym jeszcze z dodatkami.
Wymyśliłem na razie: banany (wyszło pyszne), brzoskwinie (też dobre).
W planach są powidła z gruszkami oraz z orzechami i rodzynkami.

Co jeszcze się dobrze komponuje z jabłkami?
Dzięki z góry za rady.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-30 12:03:50

Temat: Re: Co jeszcze pasuje do jabłek?
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jeszcze się dobrze komponuje z jabłkami?

jak dla mnie - oczywiscie winogrona...
tylko nie wiem czy do powidelek (ewentulanie czegos co odpowiada im
wlasciwosciom :)))

a tak a propos to wlasnie myslalem zeby zrobic nastepnym razem nie ze
sliwek a z jablek...
na jededn sredni sloik ile trzeba z kilo owocow?
i jakie sa wg ciebie najlepsze odmiany?????
dzieki
pozdrowka
maniek

1. Data: 2002-09-30 12:07:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Co jeszcze się dobrze komponuje z jabłkami?
> Dzięki z góry za rady.

Maliny. Tyle, ze juz raczej nie dostaniesz o tej porze roku.
Poza tym oprócz powidel mozna zrobic borówki badz zurawine z jablkami-
na niewielka ilosc mozna dac duzo jablka, przejmuje smak i jest dobrym
uzupelniaczem do sloiczka :) Tyle, ze tez juz nie widzialam ( jakos
wczesnie w tym roku wszystko znika :(
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-30 12:10:19

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał:
> Co jeszcze się dobrze komponuje z jabłkami?

Jeżyny - taki dżem wychodzi super.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-30 13:00:24

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Sep 2002 14:03:50 +0200 I had a dream that maniek <z...@i...pl> wrote:
>na jededn sredni sloik ile trzeba z kilo owocow?

Oj nie wiem... Z 10 jabłek wychodzą 3 słoiki.

>i jakie sa wg ciebie najlepsze odmiany?????

Z drzewa babci mojej dziewczyny - kompletnie nie wiem, jak się nazywają:
żółto-zielona skórka, w środku kruche i lekko kwaśne. Duże.

1. Data: 2002-09-30 13:35:50

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli kwasnawe to moze zastsuje antonowke... albo antonowke z zmieszam z
inna odmiana?
z 10 sztuk jablkek? czy 10kg jablek?? :) zapytam dla pewnosci... :)
dzieki i pozdrowka
maniek

1. Data: 2002-10-01 09:30:48

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Sep 2002 15:35:50 +0200 I had a dream that maniek <z...@i...pl> wrote:
>jesli kwasnawe to moze zastsuje antonowke... albo antonowke z zmieszam z
>inna odmiana?

Nie mam zielonego (pojęcia).

>z 10 sztuk jablkek? czy 10kg jablek?? :) zapytam dla pewnosci... :)

10 jabłek oznacza 10 sztuk jabłek :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

Bigosik
Juz nie ma Maklowicza!!!
Obłednie czekoladowe ciasto
Grupa