Re: Co lepsze Amica czy Whirlpool?

1. Data: 2001-07-13 07:45:56

Temat: Re: Co lepsze Amica czy Whirlpool?
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Dołharz" wrote:

> Zamierzam zrobic remont kuchni i w zwiazku z tym bardzo prosze szanownych
> grupowiczow o odpowiedzi na nastepujace pytania:
>
> 1. Ktore kuchenki, zmywarki i lodowki sa lepsze Amici czy Whirlpool'a?

Kuchenka amici, lodówka - wirlpool

> 3. Jezeli chodzi o okapy, to ktore sa praktyczniejsze: z filtrem weglowym,
> czy z wylotem kominowym?

To zależy jaka wentylacje ma mieszkanie - przy wymuszonej nie olno
stosować okapów z wyciągiem
> 4. Jakiej wielkosci zmywarke polecacie dla rodziny 5-cio osobowej. Czy
> wystarczy 40-tka?

Zdecydowanie polecam 60 o ile sie zmiesci. Ja mam 4 osoby i 45cm
zmywarkę, chodzi raz dziennie, przy wystawniejszym obiedzie i
podwieczorku (dla nas tylko) ten raz nie wystarczy. Garnki zmywam
ręcznie, bo juz 1 zapycha pół dolnego kosza. Ale u nie cud, że 45 weszła
:))))

Katarzyna

1. Data: 2001-07-13 09:09:43

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Dziurka wrote:

> Kuchenka amici, lodówka - wirlpool

tylko pralki wirpola nie kupujcie bo sie psuje.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-07-16 11:54:42

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał

: tylko pralki wirpola nie kupujcie bo sie psuje.

Bez przesady. Mam pralko-suszarkę Whirlpoola od pięciu lat i ani razu się nie
zepsuła. A używana jest baaardzo intensywnie.

Maja

1. Data: 2001-07-16 11:55:51

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Dziurka napisała

: Kuchenka amici

Mam kuchenkę Whirlpool i jestem z niej bardzo zadowolona. Dlaczego nie polecasz
tej firmy?

Maja

1. Data: 2001-07-17 08:08:19

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> Mam kuchenkę Whirlpool i jestem z niej bardzo zadowolona. Dlaczego nie polecasz
> tej firmy?
>
> --

Koleżanka ma takową i starsznie narzeka. POdobno przy używaniu
piekarnika w wyższych temperaturach (ale dopuszczanych przez producenta)
przepala się często bezpiecznik i dowizyty serwisu żegnaj piekarniku. A
wypieki, które uwielbia robic wymagaja własnie temperatur bliskich
górnej granicy.

Katarzyna

1. Data: 2001-07-17 11:33:36

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A może ma po prostu felerny egzemplarz? Ja używam Whirlpoola już niemal 5 lat i
nie miałam żadnych awarii ani w przypadku piekarnika, ani w przypadku płyty. W
ogóle mam niemal 100% sprzętu domowego tej firmy i zawsze dziwię się, że
ludziska narzekają na Whirlpoola. A może mam szczęście? :)
[Czy masz na myśli bezpieczniki w samej kuchence, czy też w skrzynce
elektrycznej?]

Maja

1. Data: 2001-07-17 17:33:53

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> Grzegorz Szyszlo napisał
>
> : tylko pralki wirpola nie kupujcie bo sie psuje.
>
> Bez przesady. Mam pralko-suszarkę Whirlpoola od pięciu lat i ani razu się nie
> zepsuła. A używana jest baaardzo intensywnie.

to zdaje sie kupiles partie promocyjna na wejscie na rynek, ktora byla
naprawde b.dobrej jakosci. szkoda ze to bylo kiedys.

a z tego co slysze, to w kolko ktorys ze znajomych "znowu sie dziadostwo
zepsulo". na tym opiera sie moja opinia. ale to sa pralki a nie pralko
suszarki. byc moze te drugie, jako tzw. HIGH-END sa nadal
bardzo dobre jakosciowo, ale to tylko domysly.

1. Data: 2001-07-18 07:08:18

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> [...]
> ludziska narzekają na Whirlpoola. A może mam szczęście? :)
> [Czy masz na myśli bezpieczniki w samej kuchence, czy też w skrzynce

Bezpiecznik w samej kuchence.
Ja mam lodówko-zamrażarkę wirpoola i sobie chwale, rodzice pralke i też
sobie chwala. Znajomi maja pralke na ktora narzekaja. Może to zależy od
szczęscia ?
Katarzyna

1. Data: 2001-07-18 09:59:47

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Kuchenkach Amica piekarnik grzeje się tak wolno jakby grzały go
krasnoludki zapałkami.

Porównując Amica (380 V) i Mastecook (220 V!) to ten drugi jest o wiele
bardziej szybkogrzejny.

1. Data: 2001-07-18 12:29:24

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idol napisał(a):

> W Kuchenkach Amica piekarnik grzeje się tak wolno jakby grzały go
> krasnoludki zapałkami.
>
> Porównując Amica (380 V) i Mastecook (220 V!) to ten drugi jest o wiele
> bardziej szybkogrzejny.

Mam Mastercooka. Piekarnik nagrzewa się rzeczywiście bez zarzutu. No i
cena przystępna. A można kupić model niemalże z wszystkimi dostępnymi w
standardowych kuchniach bajerami typu: elektroniczny wyświetlacz,
termoobieg itp,. I nie wiem dlaczego większość ludzi tak bardzo poleca
kuchenki Amica.

Pozdrawiam
Gosia

Jaką wybrac zmywarkę