koszyczek do zlewu

1. Data: 2001-07-12 08:04:11

Temat: koszyczek do zlewu
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
widzialem gdzies na zdjeciu w folderze taki koszyczek metalowy, ktory wklada
sie do zlewu. Wygodniej wtedy wyjmowac naczynia no i mniej niszczy sie zlew.
Moze ktos wie, gdzie takie sprzedaja (najlepiej w Warszawie)?
Konkretnie chodzi mi o jednokomorowy zlew okragly.
Pozdrawiam,
Jarek

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-07-12 12:28:41

Temat: Re: koszyczek do zlewu
Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ijlqv$k0g$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
> Moze ktos wie, gdzie takie sprzedaja (najlepiej w Warszawie)?
> Konkretnie chodzi mi o jednokomorowy zlew okragly.
Polecam wybrać się na Bartycką. Można tam znależć prkatycznie wszystko.
Jeżeli nie będzie to na Radzymińskiej w budynku JWConstruction jest sklep
Expo (chyba się zwie) tam można zamówić.

Joanna

1. Data: 2001-07-12 12:44:08

Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeżeli nie będzie to na Radzymińskiej w budynku JWConstruction jest sklep
> Expo (chyba się zwie) tam można zamówić.

Dzieki!

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

dopuszczalne obciążenie instalacji w w mieszkaniu
Kupię kuchnie z płyta ceramiczna - Wroclaw i okolice
Komin - partacze.
Jakie kable do domofonu?
dziura w zlewie