promocja na Polar i Candy

1. Data: 2001-07-12 08:01:58

Temat: promocja na Polar i Candy
Od: "Rafał Dłubała" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku dni trwa promocja w MediaMarkt. Jest tam kuchnia z płytą gazową
wpuszczaną w blat firm Polar (1150zł) i Candy (1500) w kolorze srebrnym. Oby
dwie prezentują się znakomicie. Podobają mi się i chyba się na ktorąś z nich
skuszę. Są one dziwnie tanie, z czego się orientuję to srebrne kuchnie z
osobnymi blatami zaczynają się od 1800 zł w górę. Czy ktoś z Was kupił może
tam taką kuchnie?

Rafał Dłubała
d...@p...com

1. Data: 2001-07-16 09:13:14

Temat: Re: promocja na Polar i Candy
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwróć uwagę czy płyta ma zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, czy zapalnik
ma w pokrętle. Sprawdź też funkcje piekarnika, oraz czy ma drabinki. Ważne
też aby górny panel piekarnika miał obniżenie w tylnej części, tak, aby
można było podłączyć instalację gazu do płyty + grubość blatu.

--
Edyta Szajnóg

1. Data: 2001-07-18 10:59:11

Od: "Meehoo" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg napisała:
> [...]
> też aby górny panel piekarnika miał obniżenie w tylnej części, tak, aby
> można było podłączyć instalację gazu do płyty + grubość blatu.

I zerknij na szerokość - kuchnie do zabudowy Mastercooka o wymiarach 50 cm też
były dużo tańsze i moi znajomi dali się nabrać, a teraz psioczą..... Piekarnik
wówczas
nie ma jakiejś drugiej osłony i może Ci się przegrzewać w zabudowie.... Przy
piekarnikach o szerokości 60 cm raczej nie ma tego problemu.....

pzdr.

Meehoo

koszyczek do zlewu
dopuszczalne obciążenie instalacji w w mieszkaniu
Kupię kuchnie z płyta ceramiczna - Wroclaw i okolice
Komin - partacze.
Jakie kable do domofonu?