Ile czasu ???

1. Data: 2001-07-12 08:31:03

Temat: Ile czasu ???
Od: "Tomek D." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Za tydzien mam zamiar rozpocząć remont mieszkania
(kuchnia, łazienka, wymiana okien, gładzie i malowanie pokoi) i pomyślałem
sobie
właśnie że moze odnowiłbym tez swój 20 letni parkiet
(szeroka klepka dębowa). W pokojach jest całkiem
niezły ale na korytarzu zaczyna troche chodzić.

W związku z tym moje pytania:
Ile czasu zajmie przełożenie parkietu w korytarzu (8m^2)
wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem?
i ile czasu zajmie cyklinowanie i lakierowanie w pokojach
(w sumie 40m^2)?

Chodzi mi o czas głównie z tego powodu że od 23 wchodzi mi ekipa
remontowa, a z tego co mi sie wydaje to cyklinowanie dobrze było by
wykonać przed malowaniem pokoi.

Z góry dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam
Tomasz Dębicki

1. Data: 2001-07-12 13:19:23

Temat: Re: Ile czasu ???
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile czasu zajmie przełożenie parkietu w korytarzu (8m^2)
> wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem?
> i ile czasu zajmie cyklinowanie i lakierowanie w pokojach
> (w sumie 40m^2)?

Odpowiem porownaniem: u mnie wylozenie klepki debowej + cyklinowanie i
lakierowanie (dwa pokoje 12 i 20 m) trwalo tydzien.
Pozdrawiam,
Jarek

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

promocja na Polar i Candy
koszyczek do zlewu
dopuszczalne obciążenie instalacji w w mieszkaniu
Kupię kuchnie z płyta ceramiczna - Wroclaw i okolice
Komin - partacze.