Co lgbtq-lewaki kcom ugrac...czyli wyPOwiadamy StamBULsKOm bez przebacz! ;)

11. Data: 2020-07-28 12:10:09

Temat: Re: Co lgbtq-lewaki kcom ugrac...czyli wyPOwiadamy StamBULsKOm bez przebacz! ;)
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Jul 2020 03:02:19 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e20c3cf9-71f1-4d38-ac7b-39c3fea93d41o@googlegroups.
com>
od m...@g...com :

>https://www.gazeta.policja.pl/dokumenty/zalaczniki/
7/7-155598.jpg
oficjalne rzondowe strony z niewygodnymi informacjami ktorych sobie lewactwo nie
zyczy KOmentowac jaKO niewygodne... ;P

>Kod błędu: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN
>Masz zepsutą przeglądarkę.
>---
>Bo mi wczytuje strony a tobie/wam nie? Chyba zartujesz! ;P
>Zawsze BRAK wczytywania i mozliwosci PRZEGLONDANIA
>stron oznaczal ze przeglondarka[a zazwyczaj jej user] jest do bani a nie na odwrot
;)))))
>Ot wasze lewackie KOmpy/przeglondarki w lewackich czasach nie POzwalajom wam
>przeglondac niePOlitPOprawnych oficjalnych stron POlicji ktorych sobie nie zyczycie
przeglondac ani upubliczniac...a najprawdoPOdobniej jakis lewak, byc moze nawet tu
czytajoncy zglosil strone do zabloKOwania bo dane totalnie niewygodne... ;P

Muszę cię zmartwić, mi też wczytuje(jak dodam wyjątek dla niepełnosprawnej strony bez
aktualnego certyfikatu SSL), ale ostrzega o braku certyfikatu, co jest zalecaną
reakcją w
takich sytuacjach.

12. Data: 2020-07-28 16:53:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2020 o 11:05, m...@g...com pisze:
> Po to, żeby religiantom nie wpadały do głowy głupie pomysły i żeby się
> nie zrobiło gorzej.
> Konwencja na szczęście trzyma ich za mordę. I dlatego właśnie religianci
> próbują się jej pozbyć.
> Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Zapytaj, to ci wytłumaczę.
> ---
> Alez wlasnie przyznales wszem i wobec ze lewackie religianctwo chce to co uznaje za
swojom najgorszom konkurencjem trzymac za mordem

Bredzisz.
Przestępcy to nie konkurencja.

> Wiencej tlumaczen doprawdy nie trzeba, wspaniale siem tu nam zdezawuowales, o
wolnosci wyznania, slowa i reszcie swobod obywatelskich

Bredzisz.
Największymi przeciwnikami wolności wyznania, słowa i reszty swobód
obywatelskich są religianci.
Przykłady znajdziesz w podręcznikach historii i obserwując to, co
religianci wyprawiają obecnie. Szczególnie w państwach wyznaniowych,
takich jak Iran czy Polska.

> A KOnwencja wlasnie SIEM idzie BUJAC!

Dlatego właśnie ten kraj nigdy nie wstanie z kolan.
Nie da się wstać z kolan mądląc się na kolanach o wstanie z kolan.

> https://www.gazeta.policja.pl/dokumenty/zalaczniki/7
/7-155598.jpg
> Mi siem otwiera bez spreparowanych lewackich ostrzezen

LOL :)
Bo pewnie nie mając pojęcia co robisz pozwoliłeś przeglądarce olewać
nieważne certyfikaty. Dlaczego mnie to nie dziwi? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2020-07-28 17:13:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2020 o 12:02, m...@g...com pisze:

> [...]
> Masz zepsutą przeglądarkę.
> ---
> Bo mi wczytuje strony a tobie/wam nie? Chyba zartujesz! ;P

Bo tobie wczytuje strony z przeterminowanym certyfikatem, a mi nie :)
Równie dobrze taką stronę mogły przejąć ruskie trolle i nawet byś o tym
nie wiedział. A może właśnie dlatego ci wczytuje... :)

> Zawsze BRAK wczytywania i mozliwosci PRZEGLONDANIA
> stron oznaczal ze przeglondarka[a zazwyczaj jej user] jest do bani a nie na odwrot
;)))))

Bredzisz, bo nie masz pojęcie o czym bredzisz. Jak najbardziej mam
możliwość przeglądania takiej strony. Tylko po co miałbym psuć
przeglądarkę żeby ignorowała nieważne certyfikaty?

> Ot wasze lewackie KOmpy/przeglondarki w lewackich czasach nie POzwalajom wam
> przeglondac niePOlitPOprawnych oficjalnych stron POlicji

I po co piszesz o rzeczach, o których nie masz pojęcia?

> ktorych sobie nie zyczycie przeglondac ani upubliczniac...a najprawdoPOdobniej
jakis lewak, byc moze nawet tu czytajoncy zglosil strone do zabloKOwania bo dane
totalnie niewygodne... ;P

LOL :):)
Pewnie jakiś lewak zgłosił do Watykanu i sam papież osobiście zablokował
stronę polskiej policji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2020-07-28 22:14:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tylko po co miałbym psuć przeglądarkę żeby ignorowała nieważne certyfikaty?
---
"TylKO PO co mialabym psuc system zeby ignorowac niewazne zasady?"
[dla POznania zawartosci tresci mogoncej obalic moje POglondy]
I tu ciem mam! ;P
Jak na lewaka prezentujesz calkiem tradycyjny system wartosci ;P
Zeby nie POwiedziec zachowawczy niczym mocherowe katoberety ;)
Lewacka mocherowa markso-religiantKO hiPOkrytKO! ;)))))))))))))

15. Data: 2020-07-28 22:25:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 12:02, m...@g...com wrote:

> [...]
czytajoncy zglosil strone do zabloKOwania bo dane totalnie niewygodne... ;P

//podaj durniom to:

https://pasteboard.co/JjN2eq4.jpg

16. Data: 2020-07-28 22:27:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 22:25, Ilona wrote:

/7-155598.jpg

> //podaj durniom to:
>
> https://pasteboard.co/JjN2eq4.jpg

//i wytlumacz durniom, ze na samym dole som kraje Katolickie... bo jak
zwykle debile nie zauwazom...!

17. Data: 2020-07-28 22:41:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 22:14, m...@g...com wrote:
> [...]
> Zeby nie POwiedziec zachowawczy niczym mocherowe katoberety ;)
> Lewacka mocherowa markso-religiantKO hiPOkrytKO! ;)))))))))))))

//wlasnie, w tym problem, ze oni wszyscy majom poblokowane niektore
tresci i nie wiedzom jaka jest rzeczywistosc...!

18. Data: 2020-07-28 22:59:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

pokaż cytowany tekst -
//podaj durniom to:

https://pasteboard.co/JjN2eq4.jpg

---
Dzienki.
Mi siem nie chcialo ulatwiac im sprawy w imie dania
im szansy na wysilek "przedarcia siem do tresci" ;)

22:28Ilona
- pokaż cytowany tekst -
//i wytlumacz durniom, ze na samym dole som kraje Katolickie... bo jak
zwykle debile nie zauwazom...!
---
Myslisz ze oni kcom TO zauwazyc? ;)
Te blokady to calkiem wygodne ich
wygodnickim leniwackim betonowym skarpetKOm mentalnym z ktorymi idom na dno...

22:43Ilona
- pokaż cytowany tekst -
//wlasnie, w tym problem, ze oni wszyscy majom poblokowane niektore
tresci i nie wiedzom jaka jest rzeczywistosc...!
---
Diabel vel demon ktory objawia siem takim dopiero przed smierciom zeby
przerazic dobrze wie co robi tak ustawiajonc systema, w KOncu to jego
ludki to KOnstruujom od a do z...tak tak [nie]grzeczne dzieci, te bajki
to sama samiuska samiusienka prabda, smiejta siem POki czas siem wam nie
sKOnczy, POtem bendzieta plakac i zgrzytac zubamy calusKOm wietrznosc ;)

19. Data: 2020-07-28 23:15:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 22:59, m...@g...com wrote:
> [...]
> to sama samiuska samiusienka prabda, smiejta siem POki czas siem wam nie
> sKOnczy, POtem bendzieta plakac i zgrzytac zubamy calusKOm wietrznosc ;)

Djabel tera woli poslugiwac siem sztucznom inteligencjom... :)))

/niz debilami...!

20. Data: 2020-07-28 23:47:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Djabel tera woli poslugiwac siem sztucznom inteligencjom... :)))
/niz debilami...!
---
Sztucznom yntelygencjem to jednak debile-yntelygenty sobie szykujom ;P

Panoptikum
Klaps w imię boga
Religiancki śmietnik w głowie
detorexum