Re: Co mnie nawilży?

Data: 2003-10-31 07:40:27
Temat: Re: Co mnie nawilży?
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl>

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:bnrfn5$16o$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Kurczę, do tej pory byłam pewna, ze mój mąż ma tylko jedną żonę ;-)
> Ola

No :)) ale do czego to prowadzi! Ostatnio, za jego namowa oczywiscie,
kupilam sobie sweterek na zime, taki naprawde cieply za cene, ktorej jeszce
nigdy w zyciu nie wydalam na sweter. A poszlismy do sklepu po skarpetki dla
niego :) Ze skarpetek nic nie wyszlo, natomiast ja opuscilam sklep z
pieknym, czerwonym sweterkiem. Fakt, jest baaaaardzo cieply, nawet za
cieply. A zaczelo sie od tego, ze dluzej zawiesilam wzrok na tejze rzeczy,
zobaczylam cene, dostalam czkawki i zamierzalam sie oddalic. On zauwazyl,
bezblednie rozpoznal moja reakcje i zaczela sie indoktrynacja: a co? zawsze
na sobie oszczedzasz! Kup sobie raz w zyciu cos porzadnego! nie masz swetra
na zime (faktycznie, nie mialam), piekny sweterek fajnie ci pasuje... Potem
ocknelam sie na ulicy z czerwonym sweterkiem w torbie :) Nosze go teraz
codziennie :)

Kruszyna
w czerwonym golfie
--