Co mu powiedział Materazzi?

11. Data: 2006-07-11 15:25:45

Temat: Re: Co mu powiedział Materazzi?
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:44b3b688$0$22586$f69f905@mamut2.aster.pl:

> Jak mus, to mus - nie ma wyjścia. Tak już jest ten parszywy świat
> ułożony, że trzeba wiele rzeczy robić wbrew własnej woli i ponosić
> tego miłe konsekwencje :)

Musi = wbrew własnej woli?
E tam :)

Natek

12. Data: 2006-07-11 17:26:05

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski w news:44b3b688$0$22586$f69f905@mamut2.aster.pl:

> Musi = wbrew własnej woli?
> E tam :)

Wiele nie znaczy wszystkie z puli bez wyjścia :P
A co ! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

13. Data: 2006-07-11 17:29:10

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> szkoda gościa.

Nigdy go nie lubiłem, bo złe mu z oczu parzyło.

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

14. Data: 2006-07-11 18:36:01

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> szkoda gościa.
>
> ett

Zupełnie nie jarzę dlaczego, nie dajmy się zwieść skretyniałym
teoretykom moralności futbolu.
Omawiany strzał z bani jest IMO wspaniałym ukoronowaniem genialnej
kariery, ludzki odruch w wielkim formacie, a jak już huknąć to żeby
pętak nakrył się nogami, chciałbym zostać tak zapamiętany.
Zresztą, przywalić komuś z główki to nie to samo co nadepnąć mu na jaja.

15. Data: 2006-07-11 19:58:24

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zresztą, przywalić komuś z główki to nie to samo co nadepnąć mu na jaja.

Wielki kurwa wyczyn - pierdolnąć kogoś głową w klatę. Nasze rodzime
bandziory walą z główki w łeb ... ale tamten to arab ... na dodatek z
wysokim czołem :)

16. Data: 2006-07-11 20:04:49

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant , <e90r2h$1keq$1@news.mm.pl>:

> a jak już huknąć to żeby
> pętak nakrył się nogami,

Nakrył sie nogami bo dobry z niego aktorzyna.

17. Data: 2006-07-11 21:04:57

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Materazzi chciał, żeby Zidane już zszedł z boiska i zasugerował mu to
mówiąc na odchodne: "Czołem, Zidane!". No to Zidane wrócił, czołem i
poszedł.

18. Data: 2006-07-11 22:52:42

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wielki kurwa wyczyn - pierdolnąć kogoś głową w klatę.

No to kurwa jesteśmy umówieni. Przyładujesz mi z baranka i zobaczymy
jaki będzie finał. Mogę wziąć piłkę jeśli potrzebujesz rekwizytów :)

19. Data: 2006-07-12 08:40:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to kurwa jesteśmy umówieni. Przyładujesz mi z baranka i zobaczymy jaki
> będzie finał. Mogę wziąć piłkę jeśli potrzebujesz rekwizytów :)

Sam jesteś baranek :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

20. Data: 2006-07-15 21:35:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez wzgledu co takiego powiedzial "makaroniarz" cala ta
sytuacja to zderzenie dwoch odmiennych kultur, ktore dla
mnie "paradoksalnie" potwierdzilo wyzsza dojrzalosc
spoleczenstwa (w tym rowniez kultury) francuskiego
nad wloskim.

Dosc powszechnie uwaza sie ze Francuzi to potomkowie
dzikich "troglodytow" - zeslancow Cesarstwa Rzymskiego,
ktore w swoim czasie w zasadniczy i nieodwracalny sposob
uksztaltowalo demoraficznie teren obecnej Francji - stad
genetyczne oraz obyczajowe "zaleglosci", ktorych skutkiem
byla m.in. przednapoleonska krwawa rewolta zwana wielka.
W tym kontekscie mozna patrzec na "postepek" Francuza
jako na typowa demostracje francuskiego zamilowania do
mowiac ogolnie "przekraczania konwenansow".
Dla mnie jednak takie ujecie pomija clue tego zdarzenia,
a mianowicie fakt, iz zawdzieczamy je _reakcji_.

Spoleczenstwo wloskie, w ktorym _akceptacja_ dla takich
zjawisk jak korupcja, protekcja, czy mafijne bezprawie (nie
mowiac juz o powszechnej krypto-pligamii) sa doslownie
na porzadku dziennym, przekonanie o braku reakcji (co
notabene jest "idealem" dla wszelkiego rodzaju patologii
usilujacych sie legitymizowac spolecznie) w obliczu
przekraczania dowolnych norm cywilizacyjnych/spolecznych
jest tak silne, ze paktycznie stalo sie dla zwolennikow/propagatorow
patologii synonimem [specyficznie pojetego] sprytu oraz bezkarnosci.
W tym sensie pilkarz ktory widowiskowo ze tak powiem wyciagnal
nogi jest klasycznym przedstawicielem swego "naturalnego"
srodowiska spolecznego/kulturowego.

I dlatego wlasnie - patrzac w ten sposob - reakcja (ktora niewykluczone
ze przejdzie do historii) pilkarza francuskiego stanowi w moim
odbiorze rodzaj oczekiwanej i usprawiedliwionej, oraz chwalebnej
obrony koniecznej, ktora nastapila w nieoczekiwanym przez znaczna
czesc ~ogolu tzw afekcie.
Ogolu - dodam - ktorego poziom psycho-mentalny stawia go
na pozycji rzeczywistych outsideow cywilizacyjny m.in. "zdolnych"
do walki "o najwyzsze laury" wylacznie na charakterystycznie
zalosnie niskim [malpim!] poziomie.

Nawiasem mowiac w PL mamy od dawna juz do czynienia
z walka postaw zaprezentowanych przy okazji finalu turmieju
przez Zidana i Materazziego.
Przy okazji zycze wszystkim, ktorzy tego pragna, abysmy w tej
naszej walce doczekali wreszcie przyslowiowego uderzenia
_koniecznie_z_glowki_ "w klate". ;)

Oczywisie dla mnie moralnym zwyciesca finalu pilkarskich
mistrzostw swiata pozostaja Francuzi.
Wlosi natomiast pokazali cos dosc cennego: monstrualy poziom
absurdu z jakim w dzisiejszych czasach ~powszechnie traktuje
sie cos co od nie tak dawna funkcjonuje pod haslem "dyktatura
tolerancji" - czyzby wlasnie za to dostali medal? ;D

Viva France! Viva Zidane! :)
Dziekuje za uwage. ;)

--
Czarek

Problem ze soba
zazdrosc
Szlachcic polski koronny
Poszukiwania ludzi do analizy danych z MRI
Hobby a postawy ludzi z zewnatrz