Co na niedzielnego kaca ;)

1. Data: 2005-05-05 21:49:53

Temat: Co na niedzielnego kaca ;)
Od: "Kostka_Sojowa" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w sobotę zapowiada się niezłe bumelowanie ;)- spotkanie kolegów ze studiów
po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić
nic na ranek kacowy, jakie propozycje?

Kostka

2. Data: 2005-05-05 22:17:54

Temat: Re: Co na niedzielnego kaca ;)
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kostka_Sojowa napisał(a):

> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

a cierp w ta niedziele, kto ci kaze chlac ;-)

3. Data: 2005-05-05 22:36:07

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kostka_Sojowa" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

ja jak mam spotkania z klientami to trzepie 2kc w trakcie picia tak mniej
więcej 1 tabletka na 100-150 ml gorzały
a z rana i tak najepiej dokątrować piwkiem, jak nie wchodzi to reddsem
ostatecznie może być kefirek albo żur, albo glukoza z sokiem z cytryny
a jak nie możesz bo prowadzisz to i tak nie powinieneś wieczorem pić bo
alkohol wypity w dużej ilości paruje przez 24 godziny a nawet dłużej

4. Data: 2005-05-05 22:57:54

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

jak chcesz troche doprawić to polecam zimnego szampana/wino musujace

a jak wytrzeżwieć, to na rozruszanie żołądka:
do szklanki/kieliszka wbij surowe jajko. dodaj magi, soli, pieprzu, troche
ketchupu, tabasco i łyżkę octu. wypić nie mieszając.

5. Data: 2005-05-06 07:37:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

Coś kwaśnego: żurek, barszcz biały
Coś ostrego i kwaśnego: barszczyk czerwony
Zawsze rozgrzewające: bulion

Qra, debiutująca na prk

6. Data: 2005-05-06 09:40:09

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2005 23:49:53 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kostka_Sojowa*, w
wiadomości news:<news:d5e4c9$o6e$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

Litr kefiru i kaszka ryżowa dla niemowląt ;) Nic innego na gigancie nie
przechodzi przez moje usta. Każdy przeżywa inaczej, no nie?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

7. Data: 2005-05-06 10:01:10

Od: LewSoft <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> [...]
>

> Litr kefiru i kaszka ryżowa dla niemowląt ;) Nic innego na gigancie nie
> przechodzi przez moje usta. Każdy przeżywa inaczej, no nie?

Nie miewam kaca. Jakos tak sie fajnie sklada, ze nie mam zadnych
konsekwencji. Fakt, przed zasnieciem suszy mnie, ale jesli zasne bez to
po obudzeniu jest ok i ide cos normalnie zjec i popic czynkowliek (nie
popijam alkoholem). Moze dlatego, ze bardzo zadko sie upijam...

Pozdrawki

Lew

8. Data: 2005-05-06 11:09:18

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pal, nie bedzie kaca

GB

9. Data: 2005-05-06 11:30:20

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 May 2005 23:49:53 +0200, Kostka_Sojowa <k...@v...pl>
napisał:

> Witam,
> w sobot? zapowiada si? niez?e bumelowanie ;)- spotkanie kolegów ze
> studiów
> po latach, mniej wi?cej mam menu zaplanowane, ale jako? nie mog? wymy?liae
> nic na ranek kacowy, jakie propozycje?

Nie zakanszaj ( mam jakis problem z polskimi literami).
Najzupelniej powaznie ci radze.A jak ....zakanszac....:)... to bez
weglowodanow.od czasu jak stosuje ta regule,nie mam klopotow
gastrycznych , a na drugi dzien zero kaca.
Wedlug szkoly falenicko-otwockiej, natezenie kaca
zalezy od tego czyja wodke sie pije, swoja czy donatora,
po swojej wiekszy kac,ale to chyba nieprawda:)

10. Data: 2005-05-06 12:53:17

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kostka_Sojowa napisał:
> [...]
> po latach, mniej więcej mam menu zaplanowane, ale jakoś nie mogę wymyślić

Nawadniac, dac elektrolitów, dowitaminizowac,

Mineralna woda (Muszynianka), sok kapuściany lub z ogórków, napój
izotoniczny: powerade, izostar (ale żaden redbul-szit), szklanka wody z
cytryną i 2 łyżkami miodu, jajo + sól + pieprz - to jako
niezobowiązujący posiłek. I najważniejsze praca! bo na kaca najlepsza
praca, fizyczna. Wysiłek choc trudno go podjąc bardzo pomaga w oczyszczeniu.
Metody stosowac łącznie lub wybiórczo.

Kuchnia hiszpańska...
ser
Dlaczego surówke z marchewki skrapia sie olejem?
[Spam] No nie mogłem się powstrzymać
OT: czy ktoś z USA przyjeżdża do Polski