Re: Co na ściany w przedpokoju

From: "Robert" <r...@z...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Co na ściany w przedpokoju
Date: Wed, 7 Aug 2002 08:40:28 +0200

Użytkownik "Ulka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ailp9e$c4p$1@szmaragd.futuro.pl...

> Farba Tikurila optiva 5. Mam dzieci, mam tikurilę, mam czysto. Polecam
> gorąco.Cena ok. 20 zł/l, wydajność 7-10 m2/l. Wiem, bo właśnie kuchnia się
> maluje.
> Pozdrawiam
> Ulka
>
> to ja troszke zweryfikuje Tikkurila owszem sam nia teraz maluje cale
mieszkanie , ale nie optiva !!! optiva to jest farba robiona na licencji
tikkurili i sygnowana jej logo ale robiona w polsce i nie jest tak
rewelacyjna jak oryginalna ttikkurila sporowadzana z finlandii , te
oryginalne to podklady sa matowa o nazwie slicznej Rapsody i taka maluje
oraz pol mat o nazwie Eco Joker, !!
To są ORYGINALNE farby tikkurili , Oficjalny dystrybutor tikkurili na
polske w wawie sam stwierdzil ze jednak pomomo tego ze na licencji to
optiva to nie to samo co oryginalne wyroby tikkurili rozlewane w skandynawi
nio niestety cos za cos podklad rapsody kosztuje 28 pln za litr czyli jest
drozszy od optivy , wydajnosc tak jak podalas
wybor zalezy indywidualnie od kazdego nio i zasobnosci portwela niestety
Pomimo tego ze drozsza ja jednak zdecydowalem sie na oryginalna tikkurile i
kolorki wyszly sliczne , hihi zona jest zachwycona !!! i to najlepsza
rekomendacja !! hihihi

Pozdrowka
Robert