Co na ściany w przedpokoju

1. Data: 2002-08-05 09:54:35

Temat: Co na ściany w przedpokoju
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Tak się zastanawiam, jak wykończyć ściany w przedpokoju. Chcę żeby było
trwale ( odporność na małe dzieci ), zmywalnie, no i rzecz jasna - w
miarę tanio. W grę wchodzą:

1) panele ścienne - niby tanio, ale jakoś tak mało oryginalnie;
2) zwyczajna emulsja - w zasadzie można to zmyć;
3) tynk mozaikowy - może toto i ładne ale drogawe i trudne do umycia;
4) tapeta zmywalna - mało oryginalna;
5) inne - wo właśnie co ???

Może ktoś wykończył przedpokój jakąś nową, ciekawą technologią, jest
zadowolony ( najlepiej na dłuższą metę ) i zechce coś napisać :-))))))

A, miasto to c.k. Rzeszów.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-08-05 10:00:48

Temat: Re: Co na ściany w przedpokoju
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Jankisz" pyta:
> Tak się zastanawiam, jak wykończyć ściany w przedpokoju. Chcę żeby było
> trwale ( odporność na małe dzieci )

Odporna na dzieci jest chyba stal kwasoodporna.
Bo jak dzieciaki czegoś nie zedrą (tapety, korek), to wydrapią dziury. Jeśli
to nie pomoże to mają jeszcze do dyspozycji, kredki i inne mazaki.

Chopek.

1. Data: 2002-08-05 10:15:35

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
> 2) zwyczajna emulsja - w zasadzie można to zmyć;

Polecam farbę DULUX Kuchnia i Łazienka. Są zmywalne.

Mirek

1. Data: 2002-08-05 11:31:55

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Farba Tikurila optiva 5. Mam dzieci, mam tikurilę, mam czysto. Polecam
gorąco.Cena ok. 20 zł/l, wydajność 7-10 m2/l. Wiem, bo właśnie kuchnia się
maluje.
Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-05 12:07:23

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):

> Farba Tikurila optiva 5. Mam dzieci, mam tikurilę, mam czysto. Polecam
> gorąco.Cena ok. 20 zł/l, wydajność 7-10 m2/l.

Więcej szczegułów proszę, jeśli łaska. Producent, na co to się kładzie
itp.

1. Data: 2002-08-05 12:28:26

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tikkurila a nie tikurila. Przepraszam za błąd, ale tak to jest jak pisze się
z głowy, teraz spojrzałam na puszkę. Polecam stronę www.tikkurila.pl. Ja
farbą pomalowałam ściany pokryte starą farbą, nawet ich nie myłam. Jako, że
mąż ma uczulenie na malowanie:-) musiałam zrobić to sama. Już pierwsza
warstwa ładnie kryje, po drugiej ściana wygląda rewelacyjnie. Wreszcie nie
muszę pilnować dzieciaków, tylko biorę ścierkę i wycieram. Tak mi się
podoba, że właśnie kończę malowanie kuchni. Ciekawe jest to, że farba
ciemnieje podczas schnięcia, co mnie mocno zdziwiło, gdyż przy innych
farbach zawsze wyschnięte ściany były jaśniejsze niż mokre. Nie wiem gdzie
mieszkasz, więc konkretnego sklepu nie podam, ale na stronach www dowiesz
się konkretów. Ja kupuję w Węglobudzie, cena ok. 20 zł/l. i jest uzależniona
od barwnika. Dosyć intenysywny kolor w kuchni 19,50 baza + 1,63 kolorant. A
kolorki mają ciekawe i ogromny wybór.

Miłego malowania
Ulka

1. Data: 2002-08-05 17:24:03

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej szczegułów proszę, jeśli łaska. Producent, na co to się kładzie
> itp.

W Rzeszowie ul.Handlowa Multifarb główne wejście pierwsze drzwi po lewej
tam
mieszaja i sprzedaja Tikkurile też polecam, maluje nia u wiekszości
klijentów.

Lolo

1. Data: 2002-08-05 19:21:55

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś wykończył przedpokój jakąś nową, ciekawą technologią, jest
> zadowolony ( najlepiej na dłuższą metę ) i zechce coś napisać :-))))))

Jeszcze nie wykończyłem, ale mam zamiar i chyba jest to pomysł dość
oryginalny - stiuk wenecki. Na pewno nie będzie to w miarę tanio i jedyny
mój problem to ten czy mnie będzie na to stać. Może ktoś orientuje się ile
to kosztuje?

Antoni Broniak

1. Data: 2002-08-05 23:12:04

Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja z uporem polecam farby natryskowe.
Nie wiem kto ma urzadzenia do malowania nimi w Rzeszowie ale to optymalne
rozwiazanie do przedpokoju.

Bruno
_________
Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

1. Data: 2002-08-06 05:06:14

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolo napisał(a):

> W Rzeszowie ul.Handlowa Multifarb główne wejście pierwsze drzwi po lewej
> tam
> mieszaja i sprzedaja Tikkurile

THX :-) Wczoraj byłem i obglądnąłem. Faktycznie, jest z czego wybrać -
paleta kolorów przeogromna. Być może się zdecyduję.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html