Co na ściany w przedpokoju

1. Data: 2002-08-07 06:35:30

Temat: Re: Co na ściany w przedpokoju
Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Piotr Jankisz wrote:
> Witam.
>
> Tak się zastanawiam, jak wykończyć ściany w przedpokoju. Chcę żeby było
> trwale ( odporność na małe dzieci ), zmywalnie, no i rzecz jasna - w
> miarę tanio. W grę wchodzą:

Przy dzieciach (i w ogole) swietnie nada sie korek. Jak kupisz taki ciut drozszy
nawoskowany to wlasciwie jest niezniszczalny, chyba ze masz takie dzieci, co
tna nozem sciany ;-) Wyglada bardzo ladnie. Ja mam nim pokryta nawet kuchnie
(zakrylem stare lamperie).
--
Piotrek

1. Data: 2002-08-07 06:40:28

Od: "Robert" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Farba Tikurila optiva 5. Mam dzieci, mam tikurilę, mam czysto. Polecam
> gorąco.Cena ok. 20 zł/l, wydajność 7-10 m2/l. Wiem, bo właśnie kuchnia się
> maluje.
> Pozdrawiam
> Ulka
>
> to ja troszke zweryfikuje Tikkurila owszem sam nia teraz maluje cale
mieszkanie , ale nie optiva !!! optiva to jest farba robiona na licencji
tikkurili i sygnowana jej logo ale robiona w polsce i nie jest tak
rewelacyjna jak oryginalna ttikkurila sporowadzana z finlandii , te
oryginalne to podklady sa matowa o nazwie slicznej Rapsody i taka maluje
oraz pol mat o nazwie Eco Joker, !!
To są ORYGINALNE farby tikkurili , Oficjalny dystrybutor tikkurili na
polske w wawie sam stwierdzil ze jednak pomomo tego ze na licencji to
optiva to nie to samo co oryginalne wyroby tikkurili rozlewane w skandynawi
nio niestety cos za cos podklad rapsody kosztuje 28 pln za litr czyli jest
drozszy od optivy , wydajnosc tak jak podalas
wybor zalezy indywidualnie od kazdego nio i zasobnosci portwela niestety
Pomimo tego ze drozsza ja jednak zdecydowalem sie na oryginalna tikkurile i
kolorki wyszly sliczne , hihi zona jest zachwycona !!! i to najlepsza
rekomendacja !! hihihi

Pozdrowka
Robert

1. Data: 2002-08-07 06:42:14

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zet napisał(a):

> Przy dzieciach (i w ogole) swietnie nada sie korek.

Też się zastaniawiałem, ale cena :-( Chociaż technologia szybka i
bezpyłowa - nie trzeba szpachlować.

Puki co - wygrywa Tikkurilla.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-08-07 08:25:22

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o nazwie slicznej Rapsody i taka maluje
> oraz pol mat o nazwie Eco Joker, !!

Niestety nie miał mi kt o w sklepie poradzić, panowie jacyś nieruchliwi
byli. Ale jestem właśnie przed malowaniem pokoju. I w związku z tym mam
pytanko: Czy Rapsody jest matowa? Na stronie internetowej znalazłam
informację, że Joker ma śliczny satynowy połysk. Ten rodzaj śliczności mi
osobiście nie odpowiada. Jeśli chodzi o cenę nie jest ona dużo wyższa a
wydajność 10-12m2/l przy ścianach wcześniej malowanych, a Optiwy5 7-10 m2/l.
Więc warto.Optiwa pięknie mi się sprawdza na przedpokoju i w kuchni, to co
to będzie jeśli Rapsody jest jeszcze lepsza. Już się cieszę. Tylko proszę
niech ona będzie matowa. Czy jest?

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-07 10:37:16

Od: "DarekT" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli myślisz o czymś innym to pomyśl o panelach podłogowych ( od parunastu zł za m2
w supermarketach ), można ułożyć jakiś nietypowy wzór np. w poziomie
darek
www.renesansowepodlogi.com

Użytkownik Piotr Jankisz <p...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...pl...

1. Data: 2002-08-07 13:14:58

Od: "Robert" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niech ona będzie matowa. Czy jest?
>
> Pozdrawiam
> Ulka

Rapsody jest matowa , nie widzialem eko jokera wiec trudnio mi porownac
najwieksza zaleta tikurili bylo to ze kolor ktory zona wybierala z wzornika
na scianie byl nio moge powiedziec ze prawie identyczny
jak sie bawilismy z duluxem i probkami to chyba ze cztry razy wybieralismy
kolor i za kazdym razem probka dawala zupelnie inna barwe nisz na wzorniku
z wydajnoscia tikurili tez przesadzili to raczej nie 10 12 m kw z litra
tylko 7-8 mi przynjmniej tak wychodzilo, oczywiscie duzo zalezy od podloza i
jego chlonnosci , w kazdym razie mi tikurilla sie sprawdzila na scianach
aha cena za rapsody w wawie za podklad bialy to okolo 28 pln plus barwniki ,
jesli bardzo jasne kolory to za barwniki placi sie grosze ,
aha i jeszcze jedno w puszcze tikkurili jes nie jeden litr tylko 0.9 to
pozostale 0,1 litra jest na barwniki zeby sie zmiescily w puszcze jak sie
je doda do farby wieksze opakowania , analogicznie maja mniej trzylitrowe
ma w rzeczywistosci 2,7 litra, wiec tesz to nalezy wziac pod uwage przy
wydajnosci
Ale jednak rodzaj i przygotowanie podloza jest najwazniejsze

Pozdrawiam
i zycze zadowolenia z wyboru
aha niestety minusem tikurili jest to ze najmniejsze opakowanie to 1 litr i
chcac wziac na probke nalezy sie liczyc z takim opakowaniem i odpowiednim
kosztem
ale jak dotad to co wybralismy z wzornika i zakupilismy litrowa puszke na
probe to okazywalo sie ze to jest to co chemy i tylko dokupic wieksza
ilosci pomazac te sciany hihih

Pozdrowionka
Robert :-)

1. Data: 2002-08-07 13:47:39

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale jak dotad to co wybralismy z wzornika i zakupilismy litrowa puszke na
> probe to okazywalo sie ze to jest to co chemy i tylko dokupic wieksza

Wiem, miałam to samo w przypadku przedpokoju i kuchni. A swoją drogą jest to
pierwsza firma w której wzorniki odzwierciedlają kolor farby. Z tą
wydajnością to faktycznie masz rację, w Optiwie5 też zejście farby było
większe niż sugerowano. Więc myślę, że róźnica kosztowa malowania będzie
niewielka, a jeżeli Rapsody jest lepsza to koniecznie muszę spróbować.

Dzięki serdeczne za odpowiedź
Pozdrawiam
Ulka
[zachwycona Tikkurilą]