Re: Co na sylwestra do klubu?

From: Boska <n...@n...ru>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co na sylwestra do klubu?
Date: Wed, 19 Dec 2007 17:54:02 +0000

anpaho wrote:
> Witam wszystkich serdecznie!!
>
> Mam mały problem i pomyślałam, że Wy dziewczyny mi najlepiej doradzicie.
> Idę na sylwestra do klubu dyskotekowego na taką normalną imprezę (no
> może trochę droższą), ale płaci się tylko za wjazd i lampkę szampana, a
> reszta we własnym zakresie. I nie wiem jak mam się ubrać.
> Powiem wam o czym myślałam, a mianowicie chcę iść w dżinsach (aktualnie
> modnych granatowych biodrówkach z małą ilością błyszczącej nitki przy
> kieszeniach), do tego chcę założych bardzo strojny top (jakieś cekiny,
> [...]

jezeli jestes obrzydliwie bogata, to ubierz to co mowisz, albo uznaja
cie za ekscentryczke albo za Najgorzej Ubrana Ktosie i obfotografuja
(nie ma czegos takiego jak bad publicity).
jezeli jestes odrobine zaradna, zadzwon do kogos kto ten bal/impreze
organizuje i zapytaj o dress code.
jezeli jestes mloda pindka, to mozesz nie wiedziec ze jeasny sa
spodniami roboczymi, normalnie noszonymi na farmach i zaadaptowanymi do
noszenia na codzien i nijak nie odnosza sie do uroczystych obchodow
czegokolwiek, chyba ze przelania szamba w Texasie.
jezeli jestes trollem to spadaj od razu.
jezeli idziesz z partnerem, dowiedz sie i ustal w jakiej konwencji sie
ubieracie oboje, bo partnerka w jeansach i partner we fraku beda
wygladali i czuli sie debilnie.
jezeli masz odrobine dobrego smaku to pojdziesz wybrac sobie mile
spodnie na kancik, spodnice dowolnej dlugosci i cos, w czym bedziesz sie
czula klasycznie ladna i bezpiecznie ubrana, nie przeginajac w zadna
strone, skoro nie jestes pewna w ktora strone przegnie reszta osob.
jezeli jest to impreza w remizie strazackiej badz podobna, zaloz majtki,
moze byc zimno. ale czyste, bo moze byc goraco.

Boska