Re: Co o tym myślą kobiety?

Data: 2005-12-02 19:38:32
Temat: Re: Co o tym myślą kobiety?
Od: " " <f...@g...pl>

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Jesli w to watpisz, to czemu masz do zony pretensje ? Czy to dziwne,ze
> zona chce czegos od zycia, a nie tak jak pisze almadka, tylko obiadek,
> kapcie i telewizor...

Jak by Ci powiedzieć, a nie urazić. Nie jest dla mnie takie oczywiste, że
poważna, wykształcona kobieta na stanowisku, niszczy dorobek wielu trudnych
lat, które poświęciliśmy dzieciom i sobie, bo stwierdza, że chce się jej
czegoś więcej od zycia (sexu? adoracji? nowych wrażeń?)

> Naprawde, szokujace (ale i troche smieszne) jest to, ze w wieku 45 lat
> czujesz sie takim staruszkiem...

Nie czuję się staruszkiem. Ale czuję brzemię odpowiedzialności (patrz mój
drugi list) i nie zamierzam zachowywać się jak podrastający chłopiec, bo
moja żona chce się bawić w wybór partnera jakby była panną na wydaniu. A że
wydaje Ci się to śmieszne lub szokujące? Cóż, Twoje podejście raczej budzi
też moje zdziwienie (delikatnie mówiąc).