Co oni własciwie wynegocjowali?

151. Data: 2011-04-29 09:27:27

Temat: Re: Co oni własciwie wynegocjowali?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Synek poszedł po tacie, a ten po preferencjach mamy i jej podwyższonej
czułości na "prostotę".

"... bo z innymi to daje się tylko pogadać..." itp.
Przecież.

BTW kobiety są jednak przerażająco Głupie.
Tzn wieeeele z nich.

;)

PS: ale to dobrze, bo dzięki temu są ~łatwe. ;D

--
CB

152. Data: 2011-04-29 09:48:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 11:06, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

> [...]
> tego, jacy są nieskomplikowani. Mężczyźni mają wyłącznie proste i podstawowe
> potrzeby. Od kiedy to wiem, jestem w stanie lepiej zrozumieć pewne
rzeczy"http://tiny.pl/hdz2l

Trochę szkoda, że tej niewątpliwie ładnej Pani musiała zmienić się
kolejność w poznawaniu mężczyzn :-)

Stalker

153. Data: 2011-04-29 09:49:44

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-kwiecień-11 w ramce
<news:4dba7f79$0$2461$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Qrczak zmalował:

> [...]
> potrzeby. Od kiedy to wiem, jestem w stanie lepiej zrozumieć pewne rzeczy"

Bo my jesteśmy prości. Amen.

154. Data: 2011-04-29 10:13:55

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Czy opróczdojebania mi- masz inny cel? Ja pierdzielę- naprawdę myślałem,
> że chcesz pogadać. Spadaj

Dlaczego masz taki problem z porównaniami ? Cbnetowi te porównania
nie szkodzą (nie zgłsza sprzeciwów). Tobie szkodzą ? Sam ciągle się do niego
odwołujesz, pytasz mnie dlaczego nie reaguję na jego antysemityzm (czy coś
tam)
W REAKCJI na 'zarzuty' stawiane Tobie. Czy Ty tego nie widzisz,
ze sam prowokujesz(prosisz ?) mnie do porównań ?

155. Data: 2011-04-29 10:15:29

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Trochę szkoda, że tej niewątpliwie ładnej Pani musiała zmienić się
> kolejność w poznawaniu mężczyzn :-)

Dlatego myślałam, że czas się zacząć przyglądać Młodemu. Tyle że on jest
akurat mocno pokomplikowany.

Qra

156. Data: 2011-04-29 10:22:05

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> To jest lepsze:
> "Renia zwierza się Marii, że kocha Staszka. Rogowska postanawia ich
> wyswatać. Ewelina przychodzi do pracy posiniaczona...."
>
> http://film.onet.pl/seriale/katalog/m-jak-milosc-ser
ial,12372,film.html

Skąplikowane. Mósze pszemyśleć.

Qra

157. Data: 2011-04-29 10:41:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ wypraszam sobie.
Tłumaczyłem specjalnie, że nie jestem antysemitą, a moja
niechęć do Hebrajczyków w Europie wynika z "rasizmu"
wobec wszystkich m.in. nacji azjatyckich, i stąd się bierze
przy okazji także niechęć do "jarmułkowców", jeśli nie siedzą
w Azji.

Tłumaczyłem i dupa.
Kilka razy trzeba, aby dotarło.

BTW antysemita to ktoś taki jak np Chiron IMHO - kocha
i podziwia azjatów (np Chińczyków), nie ma nic przeciwko nim,
ale pała gorącą niechęcią do narodu protoplastów swej religii.

Notabene: ja uważam Azjatów za bardziej prymitywnych mentalnie
_po całości_ i ich nie podziwiam w związku z tym, choć imponuje
mi np wielka pracowitość niektórych nacji z Azji.

Krótko mówiąc: NIE JESTEM ANTYSEMITĄ.
I proszę się ode mnie dop*lić z tymi insynuacjami.

--
CB

158. Data: 2011-04-29 10:55:31

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi np wielka pracowitość niektórych nacji z Azji.
>

> Krótko mówiąc: NIE JESTEM ANTYSEMITĄ.
> I proszę się ode mnie dop*lić z tymi insynuacjami.

Oki. Przyjmuję twoje tłumaczenia :) Aczkolwiek
zauważę tylko tyle, że imo trzeba mieć 'przygotowanie
mentalne' do tego, by bezrefleksyjnie wszystkich
Azjatów (2/5 ludności świata ?) wrzucić do jednego worka :)
Moim zdaniem - masz po prostu bardzo wąskie, typowo 'europejskie'
pojęcie o tym, co tam "dalej".

159. Data: 2011-04-29 11:03:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn OD-p*lić - miało być.

--
CB

160. Data: 2011-04-29 11:10:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wrzucam nikogo do jednego worka.
Znowu coś mi imputujesz od siebie.

Dla mnie Azjaci to "stara rasa" i "stary świat", ludzie wyparci
przez "lepszy model" człowieka z "nowej rasy", który wywodzi się
i rezyduje głównie w Europie (choć nie tylko).

Twoje "pod spodem" mnie nie pasjonuje odkąd wiem, że jest tam
nie za wiele, albo wręcz nic.

W wielkim skrócie.

Powtórzę dla utrwalenia: nie jestem jakimś tam antysemitą, ale
jeśli już, to raczej rasistą.

--

> [...]
> Azjatów (2/5 ludności świata ?) wrzucić do jednego worka :)
> Moim zdaniem - masz po prostu bardzo wąskie, typowo 'europejskie'

Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ
ZDROWYCH, WESOŁYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM __SPOKOJNYCH__ ŚWIĄT...
przykre- kradziez...
Wesołych...