Co oni własciwie wynegocjowali?

161. Data: 2011-04-29 15:01:05

Temat: Re: Co oni własciwie wynegocjowali?
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ipdug3$ag1$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Czy opróczdojebania mi- masz inny cel? Ja pierdzielę- naprawdę myślałem,
> że chcesz pogadać. Spadaj

A, zacytuję: "Aby te Święta dały nam wszystkim dar pojednania- i niech
chociaż tu już nie zagoszczą żadne złe słowa.
--
Prawda, Prostota, Miłość"

I Ty na takim paliwie zapieprzasz cały czas - z jednej strony 'niech żadne
złe
słowa', a zaraz potem 'spadaj,debilu,wypierdzielaj' (z Twojej konwersacji
z cbnetem).
Tragedia :)

162. Data: 2011-04-29 15:21:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

złe
słowa', a zaraz potem 'spadaj,debilu,wypierdzielaj' (z Twojej konwersacji
Do cb to był cytat jego słów...ale- masz rację...tyle, że z kim, Redart, z
kim?Z Ghostem?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

163. Data: 2011-04-29 21:22:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obydwu wam "chłopcy" dedykuję ten klip bardzo BTW. :)

http://www.youtube.com/watch?v=DT1KRZOK4VE

--
CB

164. Data: 2011-04-29 21:31:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dobrze skumajcie o czym to jest. :)

--
CB

165. Data: 2011-04-30 14:56:17

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do cb to był cytat jego słów...
Się zastanawiałem, czy będziesz próbował użyć tego jako jakiś argument
obronny.
I - jak zwykle - bronisz się, ale jednocześnie przyznajesz mi rację.
"Ja walnąłem tym mieczem, ale na nim było napisane jego nazwisko, więc nie
do końca ja ..."

Papier toaletowy na deszczu.

Czyli że w czym mam rację ?
Moja teza brzmiała: 'zapieprzasz na tym paliwie CAŁY CZAS'.

To ma krótkie nazwy: obłuda, hipokryzja.

Przecież nie ja pierwszy Ci mówię, że jesteś pełen hipokryzji i obłudy.

I Ty mi teraz przyznajesz rację ?
Jesteśpewien, czy kolejna runda obrony "Zaraz, zaraz, ja nie przyznałem
Ci racji, że jestem hipokrytą, a jedynie, że niewłaściwie się
zachowałem wobec cbneta"

Papier toaletowy w kałuży :)

166. Data: 2011-04-30 15:54:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" napisał w wiadomości grup

> [...]

Jesteśpewien, czy kolejna runda obrony "Zaraz, zaraz, ja nie przyznałem
Ci racji, że jestem hipokrytą, a jedynie, że niewłaściwie się

Ustalmy coś: czy jest dla Ciebie różnica pomiędzy stwierdzeniami:
1. "Chiron w sytuacji X zachował się obłudnie, jak hipokryta".

2. "Chiron to obłudnik i hipokryta, ponieważ w sytuacji X zachował się
tak...a tak"

Redarcie- przecież pomiędzy jeden i dwa jest nie tyle różnica, co PRZEPAŚĆ.
Czy Ty ją dostrzegasz?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

167. Data: 2011-04-30 16:10:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

jeszcze jedno: napisałeś, że jestem pełen obłudy i hipokryzji. A ja Ci
powiadam: nie więcej, niż Ty. Nie więcej, niż...co i tak dla mnie za dużo-
więc z tym pracuję.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

168. Data: 2011-04-30 16:57:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak...a tak"
>
> Redarcie- przecież pomiędzy jeden i dwa jest nie tyle różnica, co

Czlowieka nazwyamy hipokryta poniewaz zachowuje sie jak hipokryta, nie ma
innego powodu. Tego kota nie odwrocisz ogonem.

169. Data: 2011-05-01 01:01:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-29 12:15, Qrczak pisze:

> Dlatego myślałam, że czas się zacząć przyglądać Młodemu. Tyle że on jest
> akurat mocno pokomplikowany.

No i mnie zdołowałaś z powrotem :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

170. Data: 2011-05-01 19:19:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Apr 2011 13:10:00 +0200, cbnet napisał(a):

> Powtórzę dla utrwalenia: nie jestem jakimś tam antysemitą, ale
> jeśli już, to raczej rasistą.

Pierwszy raz poczułam się od ciebie gorsza :-PPP

Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ
ZDROWYCH, WESOŁYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM __SPOKOJNYCH__ ŚWIĄT...
przykre- kradziez...
Wesołych...