Re: Co posadzić przed oknami?

Data: 2004-05-29 00:20:51
Temat: Re: Co posadzić przed oknami?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>

"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote in message
news:c987gh$btt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Myślałam o
> tym, żeby posadzić z jednej strony jakąś niedużą magnolię koloru żółtego
[...]

Jak zauwazylem, w roznych zrodlach zanizane sa rozmiary zoltokwitnacych
magnolii. Moze sa jakies bardzo male ale te, ktore znam, z czasem wyrosna w
srednie drzewa. Nie wiem jak daleko od sciany chcesz je sadzic ale moim
zdaniem nie nadaje sie na rosline sadzona tuz pod oknem.(*)
Z mniejszych krzewow pod oknem mozesz posadzic jakis dziurawiec (niektore z
nich moga przemarzac nawet do powierzchni gruntu ale nie wszystkie). Posadz
malwy i klopot z glowy :)

> [...] może coś delikatnie różowego, lub raczej białego.

Zylistek - sa odmiany czysto biale lub lekko rozowe, pelne i normalne.

> Może kalina koreańska [...]

Dla jej zapachu warto :)

Pozdrawiam,
Bpjea

* - dla dobra magnolii bym jej tam nie sadzil.