Co potrzeba do zmywarki?

11. Data: 2005-08-12 07:44:48

Temat: Re: Co potrzeba do zmywarki?
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Aug 2005 10:43:59 +0200, "Aki" <a...@W...net.pl> wrote:

>Pytanie moze smieszne ale dzisiaj przywoza mi zmywarke i mam pytanie co jest
>potrzebne z materialow eksploatacyjnych do uruchomienia zmywarki? Czy oprocz
>tabletek 3w1 Calgonit (zmywarka ma ta funkcje) jeszcze cos potrzeba?

Dokładnie to: ZAMIAST tabletek 3w1 kup po prostu sól, proszek i nabłyszczacz. ty
zaoszczędzisz, a zmywarka będzie pracować w 'normalny' sposób.
Tabletki 3w1 zamiast soli i nabłyszczacza to tak, jakby do prania dawać proszek
i płyn do płukania od razu do bębna.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

12. Data: 2005-08-15 13:37:04

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam i prosze sie nie smiac z mojego pytania ale ostatnio bylem tak
> zajety, ze nawet nie mailem czasu poczytac o zmywarkach, poza dokonaniem
> wyboru marki i modelu:)

słuchaj, a tak właściwie, to jaką zmywarkę kupileś ?

rokko

13. Data: 2005-08-16 06:07:22

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
>
> słuchaj, a tak właściwie, to jaką zmywarkę kupileś ?
>
> rokko

Witam!

Bosch SGS 47M22EU i jak na razie jestem bardzo zadowolony, dawno zaden zakup
tak mnie nie ucieszyl!!:)

Pozdrawiam!

-Arek-

Lodówka strzela
Coś do wycierania kurzu?
Usuwanie starej tapety
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
podwójny podkład pod panele