Re: Co robić?

From: jaro pik <c...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Co robić?
Date: 12 Jun 2000 13:13:12 GMT

"Marta" <m...@...kuku.com> napisał / wrote:

>Ciekawa jestem, czemu to panowie sa tak gleboko przekonani o szkodliwoscipigulki?Nie

>chce byc niemila, ale nie macie pojecia o tym, co dla kobiety mozeznaczyc pigulka, i

>nie mowie tutaj wylacznie o uwolnieniu sie odparalizujacego strachu nieplanowanej
>ciazy.
-------
Pigułka stosowana jako lekarstwo może wyregulować cykl miesiączkowy. O tym na pewno
wiesz. (Mojej żonie pomogło.) Pozwala też łagodnie przejść okres - gdy jest bardzo
bolesny ( też sprawdzone).
Natomiast nawet bardzo dobrze dobrana mikropigułka może spowodować przybranie na
wadze.
I co najważniejsze ( to też powinnaś wiedzieć - jeśli nie , to zapytaj swego lekarza
)
jesli planujesz dziecko TO MUSISZ co najmniej poł roku wczesniej odstawić to
lekarstwo.

Pigułka daje kapitalny komfort psychiczny.
Ale wraz z żoną odstawiliśmy je ponad rok temu i stosowaliśmy ( no, właściwie to żona
)
metodę porannego pomiaru temp. i metodę Billingsa.
Też preferowałem pigułkę, ale ww. sposoby bardzo dobrze działają.

Dziecko jest w drodze, planowane i mam nadzieję bedzie zdrowe.
I jeszcze jedno mierząc temperaturę czy łykając pigułki tak samo trzeba pilnować
punktualności.
---------

> Natomiast jesli chodzi o jejnieszkodliwosc (lub szkodliwosc), to ja slyszlam wiecej

> argumentow za, nizprzeciw.
-----
Patrz wyżej . Naprawdę jest róznie.
------

No, ale ja jestem uprzedzona z samej definicji, jako uzytkowniczka.Do AniS - zgadzam

sie z Agnieszka Sikora, ze powinniscie rozmawiac na tentemat i wspolnie podjac
decyzje.
Ale mimo wszystko, nie daj sie do niczegoprzymusic wbrew swojej woli; to Ty masz
urodzic dziecko.Trzymaj sieMarta

Pozdr.