Re: Co sadzicie o.....?

Data: 2000-12-06 21:52:32
Temat: Re: Co sadzicie o.....?
Od: "Diana" <a...@a...net>

Użytkownik Ewa po prostu <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90ltf2$2nc$...@n...tpi.pl...

> może ważniejsze jest to, co wypływa z takiej wiary. Mam wrażenie, że jeśli
> żyjemy - cóż, godnie, dobrze - to mało istotne jest, jak nazwiemy naszą
wiarę - lub jej
> brak.

Ja jestem o tym gleboko przekonana.

> tak naprawdę wiem, znam badania - to był mój konik i jako pasja i jako
> zawód.

Ech, ja tu sie wysilam, a okazuje sie, ze mowie do fachowca. :)

> Ot, tak czasem mnie nachodzi ....
> może to faktycznie jakaś tęsknota pt. '' nie wszystek umrę''?

Alez mnie tez! :) I wiesz... jakos potrafie pogodzic wspolczesna wiedze
(genetyka, neurologia, socjobiologia) z pierwiastkiem irracjonalnym, czyli
wiara. Choc ta ostatnia to raczej tylko nadzieja i niejasne przeczucia;
daleko mi do wiary takiej, jak definiuja ja poszczegolne koscioly.

> jasne, ja mam dominujące oczy brązowe )
> a jak brat ma niebieskie.. to bez problemow ustalimy geny ojca i matki co
do koloru
> oczu...
> To wszystko prawda, ale czy wszystko zawsze musi być naukowe, zmierzalne?

Mysle, ze tu i teraz - tak. Co nie wyklucza istnienia innych praw w innym
wymiarze. :)

> może mam nadmiar realizmu wokół ostatnio i tak mi sie tęskni do magii....

Mnie czasem tez. Zreszta stad miedzy innymi moja fascynacja hinduizmem.

> o ile pamietam, to jest to prawdopodobieństwo... jak będą mieli pecha /
> szczęscie, to i dziesiatka będzie brązowooka...

Ano, to prawda. Mendlowi za to poszczescilo sie juz w trzecim pokoleniu, gdy
otrzymal groch o bialych kwiatach. :)

Pozdrawiam,
Diana