Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

71. Data: 2013-01-05 16:24:54

Temat: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 15:41, Szalony Chemik <b...@g...com> wrote:

> Się zgadzam, chociaż kobieta też człowiek ;-) i każda jest inna - myślę, że tak jak
faceci w dużej części są zahamowani i nie zauważają szczegółów, tak jest duża część
kobiet która zaprzeczy temu że one (drobne sygnały) istnieją, myślę, że tu się
powinna jakaś Pani wypowiedzieć jak to bywa - czy nie widzicie, czy udajecie, że nie
widzicie tego co my?

> Ostatnio coś takiego mi się zdarzyło jak zauważyłem zainteresowanie mną pewnej
dziewczyny i podzieliłem się tym z koleżanką - stwierdziła, że przesadzam.

Może zazdrośnica?
Schematy po to są żeby je przełamywać, ten typ mężczyzny
metroseksualnego, jest obecnie takim odejściem od schematu męskiego,
tylko że polacy w większości tego nie czują i zamiast być męski i
potrafiący być też delikatny, nagle pojawiają się jakieś płaczki
oklapłe, którym kobieta podaje chusteczkę w kinie na jakimś
romansie :)
To samo kobiety, które bardzo pragną akceptacji i co widzimy , buty
na takich obcasach, że nie pobiegnie do autobusu, sukienka taka, że
ruszać się nie może, kultura schematu tutaj kobietę krępuje w
ekspresji, im bardziej szuka akceptacji tym bardziej skrępowana
strojem.
Za to inteligentne kobiety i mężczyźni bawią się schematami, bo każdy
coś neguje abyś się dostosował.

72. Data: 2013-01-05 16:45:13

Od: Szalony Chemik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 stycznia 2013 17:24:54 UTC+1 użytkownik Nemezis napisał:

> [...]
>
> potrafiący być też delikatny, nagle pojawiają się jakieś płaczki
>
> oklapłe, którym kobieta podaje chusteczkę w kinie na jakimś

Heh, też to zauważam i co prawda agresywny nie jestem raczej ale jak widzę takiego
ubranego w obcisły sweterek mam ochotę jebnąć w bańkę :P

> [...]
>
> ruszać się nie może, kultura schematu tutaj kobietę krępuje w
>
> ekspresji, im bardziej szuka akceptacji tym bardziej skrępowana

Akurat wystrzałowo ubrane dziewczyny lubię i wydaje mi się, że to nie jest do końca
tak, że wszystkie wyróżniające się dziewczyny pragną akceptacji i po to to robią -
sam spotykałem się z jedną która jak umalowała się ślicznie, założyła buty na obcasie
stwierdzała, że czuje się fajnie, zresztą sam jak ubiorę się elegancko czuję się
pewniej więc to akurat wydaje mi się być naturalne :-)

> Za to inteligentne kobiety i mężczyźni bawią się schematami, bo każdy
>
> coś neguje abyś się dostosował.

Hmmm... inteligencja to jedno a brak odwagi i konformizm drugie, nie? ;-)

73. Data: 2013-01-05 17:05:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 17:45, Szalony Chemik <b...@g...com> wrote:

> [...]
pewniej więc to akurat wydaje mi się być naturalne :-)

> Hmmm... inteligencja to jedno a brak odwagi i konformizm drugie, nie? ;-)

I uważasz że tak wystrojona dziewczyna zagra z tobą w piłkę?.Jak zagra
będzie grała źle, bo cały czas myśli aby się podobać, czyli
nieakceptuje siebie byleby się łasić o akceptacje.
Nie ma do siebie dystansu bo siebie nie widzi i zaczyna irytować
podświadomość mężczyzn, bo czują aktorstwo , sztuczność. Stąd ta
irytacja przed wyjściem razem, kobieta siedzi przed lustrem a facet
się wkurwia, a wkurwia nie przez czas, ale podświadomość podpowiada że
ona oszukuje i to będzie konsekwentne w ich relacji, będzie nie sobą
ale obrazem, który ty chcesz widzieć.

74. Data: 2013-01-05 17:44:16

Od: Szalony Chemik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 stycznia 2013 18:05:55 UTC+1 użytkownik Nemezis napisał:

> I uważasz że tak wystrojona dziewczyna zagra z tobą w piłkę?

Od dawna nie gram - teraz raczej jeżdżę na łyżwach / rowerze / pływam :P Serio to nie
oczekuję że dziewczyna będzie się we wszystkim do mnie dostosowywać. Jeśli nie chce
niech nie gra. Oczywiście fajnie by było aby była otwarta i aby dało się z nią
spędzać czas w sposób różny ale nie musi lubić dokładnie tego co ja.

.Jak zagra

> będzie grała źle, bo cały czas myśli aby się podobać, czyli
>
> nieakceptuje siebie byleby się łasić o akceptacje.

Hmmm, mam wrażenie że przesadzasz. Kobiety są inne od facetów i lubią też inne
aktywności poza tym różnią się biologicznie.
Jak się będzie ciągle wszystkiego bała to taka znajomość nie potrwa za długo bo ja
miewam dziwne pomysły.

Kobiety są różne, jedna jest strachliwa, inna mniej :-) Nie robiłbym z tego tragedii
i nie generalizowałbym.

> Nie ma do siebie dystansu bo siebie nie widzi i zaczyna irytować
>
> podświadomość mężczyzn, bo czują aktorstwo , sztuczność.

Dlatego jak się leci na wygląd moim zdaniem traci się.

> [...]
>
> się wkurwia, a wkurwia nie przez czas, ale podświadomość podpowiada że
>
> ona oszukuje i to będzie konsekwentne w ich relacji, będzie nie sobą

Co to znaczy być sobą? Sam używam tego stwierdzenia ale przecież mamy tyle ról i
obliczy zależnie od nastroju i tego co chcemy pokazać, że trudno to zliczyć.

Jak mam zły dzień i źle patrzę na świat to mnie czasem drobne marudzenie klienta
wkurwia. Jak mam dobry, to choćby wymyślił 10 poprawek i pierdół stwierdzę że warto
się postarać i życzę mu miłego dnia oraz zrobię wszystko aby było okey. W którym
przypadku jestem nie-sobą?

Kobiety stroją się i często manipulują używając swojego wdzięku ale to przecież od
nas zależy czy manipulacji ulegniemy...

Poza tym ja tam lubię jak moja aktualna dziewczyna ładnie wygląda (oczywiście bez
przegięć) i sam ją do tego zachęcam :-)

75. Data: 2013-01-05 18:27:47

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 18:44, Szalony Chemik <b...@g...com> wrote:

> [...]
nas zależy czy manipulacji ulegniemy...

> Poza tym ja tam lubię jak moja aktualna dziewczyna ładnie wygląda (oczywiście bez

Ta gra w piłkę, to takie porównanie jak bardzo kobieta jest sztuczna,
chodzi o to że jak kupisz nowe ubranie, to zaczynasz bardzo uważać
gdzie chodzisz, kobieta która siebie nieakceptuje, zachowuje się tak
cały czas, tam nie wiejdzie, tam nie usiądzie, tam nie pójdzie, wbija
się w strój estetyczny ale krępujący.
Dla faceta taki brak swobody to koszmar, a kobieta tak żyje iż ma się
wrażenie że trzeba ją wszędzie nosić.
Kobietę poznaje się po butach, jak są wygodne, czuje swobodę w obuwiu
i jest jej niekrępująco, to ta kobieta akceptuje siebie i nie zakłada
masek, bo chce być akceptowana taka jaka jest . Nie udaje jaśminu,
trzpiotki, twojej matki bo jest dojrzała i wie że i tak wyjdzie jaka
jest i taka chce być kochana.

76. Data: 2013-01-05 20:15:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ruszać się nie może, kultura schematu tutaj kobietę krępuje w
>ekspresji, im bardziej szuka akceptacji tym bardziej skrępowana

Ty właśnie takiej kobiety poszukujesz. Dlatego na takie zwracasz uwagę.
Tylko nie masz odwagi lub siły na zdobywanie samiczki.
Słusznie, pszy takim podejściu do tematu - to kobieta ma zdobywać-
skąd para znajdzie siły na potomstwo?
Ty nie pomożesz, bo z zasady jesteś bierny,
ona nie będzie mieć siły bo 3/4 sił ty zjesz.

Co do samoakceptacji takiej kobiety: nie ma to związku z ubiorem.
Dziewczyna w obcisłym stroju ma co pokazać, więc akceptuje swoje ciało.
Ubierając się tak daje sygnał, że szuka, a więc ma na to energię, co oznacza
siłę.

77. Data: 2013-01-05 20:24:23

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 21:15, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,

Och, uderz w stół to nożyce się odezwą.
Moda to komercja, konformizm , za tym idzie osobowość, jak osobowość
szuka ucieczki, tak jest bardzo podatna na modę. Przez to taka kobieta
jest aktorzycą, przybiera maski , ciągle odgrywa księżniczkę i za
wszelką cene musi mieć księcia, bo jak siebie nie akceptuje , to też
niezaakceptuje faceta i będzie truła -dlczego ty taki jesteś.?

78. Data: 2013-01-05 20:43:51

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 21:24, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> wszelką cene musi mieć księcia, bo jak siebie nie akceptuje , to też
> niezaakceptuje faceta i będzie truła -dlczego ty taki jesteś.?

A zwracam uwagę na modę z ramienia wykształcenia i to jak ubierają się
kobiety to jakaś potworność, jakby mop kolorowy ktoś wystawił na
ulice, takie przedmioty i jeszcze jakie wulgarne w stoju.
Bo tak naprzykład podkreślają bluzki piersi, że bez bluzki mniej by
wyglądała exhibicjonistycznie.
Idziesz tak latem ulicą i ciebie tłuką tymi cycami po pysku, szczyt
wulgaryzmu, prawie każda taka pcha ci się przed nos z tym wywalonym
biustem.
Bo kreatorzy mody to faceci i tworzą rzeczy które naprzykład ich
pobudzają, więc kobieta tak łazi i szuka akceptacji tymi cycami, bez
umiaru jak jakaś kibolka z cycem zamiast bejzbola.

79. Data: 2013-01-05 20:44:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

80. Data: 2013-01-05 20:45:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszelką cene musi mieć księcia, bo jak siebie nie akceptuje , to też
> niezaakceptuje faceta i będzie truła -dlczego ty taki jesteś.?

Witajcie!
Puszczalska dziewicą
hello
Stanisław Tym
W Polsce młodzi gniewni z biegiem czasu robią się starzy wkurwieni.