Co się stało z grupą?

11. Data: 2017-12-13 12:05:05

Temat: Re: Co się stało z grupą?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znowu ci się coś śniło?
>
> Niedawno pisałaś, że nikogo nie zatrudniasz :):)

W FIRMIE.
Cieciu.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

12. Data: 2017-12-13 16:02:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-13 o 12:05, XL pisze:

> W FIRMIE.
> Cieciu.

Używanie słowa FIRMA, to w twoim przypadku zwykłe nadużycie :)
Ty po prostu nie masz szans kogoś zatrudnić, nawet ciecia, bo cię nie
stać na ZUS. Sama to przecież napisałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-12-13 17:18:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Używanie słowa FIRMA, to w twoim przypadku zwykłe nadużycie :)
> Ty po prostu nie masz szans kogoś zatrudnić, nawet ciecia, bo cię nie
> stać na ZUS. Sama to przecież napisałaś.

Każę DG założyć. Żaden problem. Albo zatrudnię ma umowę o dzieło. Czy to do
firmy, czy do domu - zastanowię się, nie?
LOL

14. Data: 2017-12-13 20:32:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-13 o 17:18, XL pisze:

> Każę DG założyć.

LOL :) Każę... Ty masz tak wybujałe poczucie zajebistości, że aż strach
się ciebie bać.
Czyli będziesz mu musiała i tak płacić tyle, żeby mu na ZUS wystarczyło.

> Żaden problem. Albo zatrudnię ma umowę o dzieło.

Zatrudnię na umowę na dzieło...
Ręce opadają, ty nawet nie wiesz czym się różni zatrudnienie od umowy o
dzieło.

Ty w życiu żadnej działalności gospodarczej nie prowadziłaś. Nie masz o
tym bladego pojęcia.

> Czy to do
> firmy, czy do domu - zastanowię się, nie?

Tak. To dobry pomysł. Zastanów się.

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-12-13 20:56:30

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:
> Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

Ciekawe czy glob przejrzał?
Czyżby poszedł do roboty za czasów złego pisu i jest zarobiony po łokcie?

16. Data: 2017-12-13 20:57:35

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Mylisz się.
> Rozmawiamy o stanie umysłu wyborców pis.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Dzie je twój wierny kompan glob/andromeda? Czasu ni ma na klepanie
w klawiaturę?

17. Data: 2017-12-13 22:35:38

Temat: Re: Co się stało z grupą?c
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :) Każę... Ty masz tak wybujałe poczucie zajebistości, że aż strach
> się ciebie bać.
> Czyli będziesz mu musiała i tak płacić tyle, żeby mu na ZUS wystarczyło.

MUSIAŁA - TYLE?
Zapłacę mu dokładnie tyle, na ile wycenię jego pracę.

> Zatrudnię na umowę na dzieło...
> Ręce opadają, ty nawet nie wiesz czym się różni zatrudnienie od umowy o
> dzieło.

Hande hoch!
Umowa o dzieło to jedna z FORM ZATRUDNIENIA na podstawie KC.
Nie odróżniasz jej od umowy o pracę, ktora jest jedną z form zatrudnienia
na podstawie KP.
No i w ogole - nie odróżniasz ZATRUDNIENIA od FORMY ZATRUDNIENIA.
To tak, jakbyś nie odróżniał formy teatralnej od teatru, stawki VAT od
kwoty VAT, lotu od samolotu... Czyli generalnie tabula rasa.
Polecam ci szybki dokształt, bo może kiedyś przyjdzie ci kogoś zatrudnić
albo samemu być zatrudnionym - bo jak widać z tego, co prezentujesz, to jak
dotąd ani to, ani to:

https://wupwarszawa.praca.gov.pl/documents/47726/695
264/ABC%20umów%20o%20pracę/516aac3d-131c-4972-8b3b-3
5756a406549?t=1426760452000

Str. 3, p.1 - ,,Formy zatrudnienia".

> Ty w życiu żadnej działalności gospodarczej nie prowadziłaś. Nie masz o
> tym bladego pojęcia.

No to widocznie ,,nie mam" go od 25 lat.
I co mi zrobisz.

> Tak. To dobry pomysł. Zastanów się.

No.

> LOL

Wiedza nie hańbi - liźnij jej choć na tyle, że aby mnie pouczać, musisz
(kiedyś) wiedzieć sporo więcej niż ja. Tymczasem cóż, leżysz i kwiczysz.
Jak zresztą zawsze, kiedy kolejny raz próbujesz tych swoich końskich
zalotow.

PS. Upsss, chyba mała niekonsekwencja z mojej strony - koń kwiczący...
hmmmm... A nie, dobrze, koński kwik też się zdarzyć może:
https://www.google.pl/amp/s/cyklista.wordpress.com/2
016/03/03/wielki-konski-kwik-w-stadninach-bo-platfor
merscy-dyrektorzy-odchodza/amp/

?

18. Data: 2017-12-13 22:38:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Dzie je twój wierny kompan glob/andromeda? Czasu ni ma na klepanie
> w klawiaturę?

Pewnie gania za jaką panną - jak uda mu się jej zmajstrować bobaska, to
przynajmniej zgarnie te 500+ od paskudnego PiS i może mu wreszcie na neta
starczy.

19. Data: 2017-12-14 11:16:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-13 o 22:35, XL pisze:

> MUSIAŁA - TYLE?
> Zapłacę mu dokładnie tyle, na ile wycenię jego pracę.

> Hande hoch!
> Umowa o dzieło to jedna z FORM ZATRUDNIENIA na podstawie KC.

Tak myślałem. Bladego pojęcia nie masz.
Świadczenie pracy na podstawie umowy cywilno-prawnej, to nie jest
ZATRUDNIENIE. Jeżeli to jest ZATRUDNIENIE, to wtedy jest PRACOWNIK.
W KC nie ma NIC o zatrudnieniu, ani jednego słowa. Zgadnij dlaczego?

Dzieło to nie jest zatrudnienie, to forma współpracy. Ja wiem, że
ignoranci w mowie potocznej traktują i nazywają to zatrudnieniem. Ale
tak nie jest.
To nawet nie jest forma zatrudnienia.

A teraz się ucz:
Jeżeli dana osoba:
- jest zatrudniona miejscu i czasie narzuconym przez zleceniodawcę
- oraz wykonuje obowiązki pod kierownictwem zleceniodawcy, który
zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie,
SPEŁNIA WARUNKI NAWIĄZANIA STOSUNKU PRACY

To dlatego w przypadku umów cywilnoprawnych ludzie nazywają to potocznie
(i BŁĘDNIE) ZATRUDNIENIEM.
Bo niezgodnie z prawem spełnia warunki nawiązania stosunku pracy. Czyli
faktycznie JEST ZATRUDNIENIEM, a nie umową o dzieło czy zlecenia.

Zleceniodawca zleca wykonanie pracy/dzieła. Pracodawca ZATRUDNIA pracownika.

To, że komuś ZLECISZ wywiezienie gnoju ze swojego podwórka, nie oznacza,
że ZATRUDNIŁAŚ go na stanowisku ciecia.

I teraz najlepsze. Czytasz jak zwykle bez zrozumienia artykuliki na
sieci i widzisz takie błędy:
"Umowa o dzieło - o cywilno-prawna umowa, w której PRACOWNIK w zamian za
dane wykonanie konkretnej usługi dostaje konkretną zapłatę."
albo:
"Umowa o dzieło - PRACOWNIKOWI nie przysługują przywileje wynikające z
umowy o pracę"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pracownik

"Pracownikiem jest tylko osoba wykonująca pracę w ramach stosunku pracy,
zatem nie może nim być osoba, która świadczy pracę w ramach przepisów
prawa cywilnego, na przykład na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia
lub innego rodzaju umowy cywilnoprawnej (nienazwanej). Wykonywanie pracy
w warunkach odpowiadających stosunkowi pracy może jednak zostać uznane
za stosunek pracowniczy, nawet jeśli strony stosunku zawarły umowę o
innej nazwie."

I dalej:
Tu masz kodeks cywilny, treść ujednolicona:
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
640160093/U/D19640093Lj.pdf

A np. na takiej stronie:
https://lexplay.pl/artykul/Prawo-Pracy/Umowy-cywilno
prawne-jako-forma-zatrudnienia-pracownikow3
Możesz przeczytać to:
"Alternatywną FORMĄ ZATRUDNIENIA w stosunku do umowy o pracę,
unormowanej w sposób kompleksowy w Kodeksie pracy, są umowy cywilnoprawne."
I dalej:
"Pracodawcy, przede wszystkim ze względów ekonomicznych, ZATRUDNIAJĄ
OSOBY NA PODSTAWIE umów cywilnoprawnych: umowy zlecenia, umowy o dzieło,
umowy agencyjnej. Powodem powyższej, coraz częstszej praktyki
pracodawców jest brak obowiązku odprowadzania składek na obowiązkowe
ubezpieczenia społeczne od umów cywilnoprawnych, a także nie obciążające
ich koszty podatku od wynagrodzenia.

Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez nawiązanie stosunku pracy
pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na
rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie
wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do ZATRUDNIANIA PRACOWNIKA
(PRACOWNIKA!) za wynagrodzeniem. Jeżeli stosunek łączący strony umowy,
której przedmiotem jest świadczenie pracy, zawiera wyżej określone
elementy, bez względu na nazwę umowy zawartej pomiędzy stronami, STANOWI
ON ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, podlegające przepisom
Kodeksu pracy."

Jeszcze raz, powoli:
W Kodeksie Cywilnym regulującym umowy o dzieło/zlecenie nie ma ani
jednego słowa o ZATRUDNIENIU/ZATRUDNIANIU. Nie bez powodu.

> Nie odróżniasz jej od umowy o pracę, ktora jest jedną z form zatrudnienia
> na podstawie KP.

Jeżeli kogoś zatrudniasz, to ten ktoś jest twoim pracownikiem,
niezależnie od tego jaki papierek dasz mu do podpisania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-12-14 15:09:48

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:

> Pewnie gania za jaką panną - jak uda mu się jej zmajstrować bobaska, to
> przynajmniej zgarnie te 500+ od paskudnego PiS i może mu wreszcie na neta
> starczy.

E tam, glob to kochający inaczej, z tego potomstwa nie będzie.

1939 wraca.
"Dobra Zmiana" jako II faza bar-do III RP - 2 etap (bóstw gniewnych). Dusza polska w świetle Tybetańskiej Księgi Umarłych
Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Świadomość a materialna Rzeczywistość.