Re: Co tak naprawdę chcemy znaleźć?

11. Data: 2007-07-28 18:34:27

Temat: Re: Co tak naprawdę chcemy znaleźć?
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jul 2007 19:30:18 +0200, ksRobak napisze

> A po co? :o)

chyba rozumiem, niczego nie budujecie, ani nawet nie chcecie,
a moje pytanie byłoby ni w pięć ni w dziesięć... a te teorie??

12. Data: 2007-07-28 18:35:34

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl>
> [...]
ps.com...

> Najlepszym rozwiązaniem tego dylematu jest lustro w sypialni - najlepiej
> na całej ścianie. Na suficie nie polecam, bo czasem lubi spaść na głowę...
> --
> XL wiosenna :-)

Kino domowe w sypialni, pornus z fabułą, ekran, pilot, lustra na ścianach
<klik>
dylemat rozwiązany.
stop klatka / cofnij / szybciej / głośniej / END
<pstryk>
Dalej nie wiem, czy jest różnica pomiędzy robieniem dzieci
a wyobrażaniem sobie robienia dzieci... :)
Może tu chodzi o wspólne oglądanie pornusów w lustrze a nie samotne???

13. Data: 2007-07-28 19:30:33

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Krużel" <f...@g...pl>
> Dnia Sat, 28 Jul 2007 19:30:18 +0200, ksRobak napisze

> chyba rozumiem, niczego nie budujecie, ani nawet nie chcecie,
> a moje pytanie byłoby ni w pięć ni w dziesięć... a te teorie??

No właśnie RZECZ w tym, że JA nie piszę o teoriach. :o)
JESTEM prawdziwy. :-)
Pan sądzisz, że JA - Edward Robak* - JESTEM teoretyczny ??????? :)
Robak* z założenia ???????

14. Data: 2007-07-28 20:30:58

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jul 2007 21:30:33 +0200, ksRobak napisze

> No właśnie RZECZ w tym, że JA nie piszę o teoriach. :o)
> JESTEM prawdziwy. :-)
> Pan sądzisz, że JA - Edward Robak* - JESTEM teoretyczny ??????? :)
> Robak* z założenia ???????

teoria ma realne desygnaty, a więc jest praktyczna podobnie
jak [lol] prawda objawiona... no chyba nie twierdzisz Pan że
teoretyzowaniem nie zajmujesz się ze względu na podejrzany
status teorii, a wszystko co łaskaw jesteś insynuować ma
dokładne pokrycie w rzeczywistości? :)

15. Data: 2007-07-28 20:52:47

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Krużel" <f...@g...pl>
> [...]

> teoretyzowaniem nie zajmujesz się ze względu na podejrzany
> status teorii, a wszystko co łaskaw jesteś insynuować ma

Czy tą odpowiedzią próbujesz Pan dać mnie do zrozumienia iż uważasz,
że JA Edward Robak* nie JESTEM prawdziwy - tylko teoretyczny?
A Pan JESTEŚ prawdziwy czy teoretyczny?

16. Data: 2007-07-28 21:47:15

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jul 2007 22:52:47 +0200, ksRobak napisze

> Czy tą odpowiedzią próbujesz Pan dać mnie do zrozumienia iż uważasz,
> że JA Edward Robak* nie JESTEM prawdziwy - tylko teoretyczny?

niezupełnie, raczej nie zakładam że się nie mylę na pewno

> A Pan JESTEŚ prawdziwy czy teoretyczny? Edward Robak*

to dla mnie za trudne pytanie, odpowiedź wymagałaby co najmniej
precyzyjnego zdefiniowania pańskiego rozumienia tych pojęć
(które to oczywiście i tak niekoniecznie mnie zobliguje)

17. Data: 2007-07-28 22:00:37

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Krużel" <f...@g...pl>
> [...]

> precyzyjnego zdefiniowania pańskiego rozumienia tych pojęć
> (które to oczywiście i tak niekoniecznie mnie zobliguje)

Prawdziwy znaczy rzeczywisty.
Prawdziwe obiekty są empiryczne.
Teoretyczny znaczy urojony.
Teoretyczne "obiekty" nie są empiryczne.
Pan JESTEŚ rzeczywisty czy urojony? :-)

18. Data: 2007-07-29 10:42:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):
> [...]
> a wyobrażaniem sobie robienia dzieci... :)
> Może tu chodzi o wspólne oglądanie pornusów w lustrze a nie samotne???

W życiu nie obejrzałam żadnego porno (poza przypadkowo obejrzanymi
fragmentami) - to z wyboru. Mogłoby mi na trwałe zakłócić naturalną
estetykę w moim lustrze na ścianie sypialni... a ja łatwo nabawiam się
urazów psychicznych, poza tym pobudzenia zmysłów niekoniecznie oczekuję
poprzez obserwację i naśladownictwo działalności innych ;-)

Robienie dzieci jest wśród przeżyć klasą samo w sobie. Samo działanie
niby się nie różni od "nierobienia dzieci", ale... poczucie misji
niejednokrotnie uskrzydla!
:-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

19. Data: 2007-07-29 11:29:54

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl>
> [...]

> Robienie dzieci jest wśród przeżyć klasą samo w sobie. Samo działanie
> niby się nie różni od "nierobienia dzieci", ale... poczucie misji

:-)
Robienie dzieci to misja, która łączy się z odpowiedzialnością (przynajmniej
w moim rozumieniu tego słowa) tymczasem reprodukcja o której pisze
azrael6@ przypomina mi kukułkę, która podrzuca jajeczka do obcych gniazd.
Proszę zwrócić uwagę na słowa:
"to jest najprzyjemniejsza rzecz jaka moze byc w zyciu - sex"
przecież reprodukcja nie polega na seksie (to tylko jeden ze sposobów)
- ale na radości z posiadanego potomstwa.
Sztuczne zapłodnienie to także reprodukcja. :-)
Oczywiście szczytowanie (orgazm) nie jest zastrzeżony wyłącznie dla sWery
seksualnej. Satysfakcję można osiągać także w sWerze emocjonalnej
(uniesienie) i intelektualnej (olśnienie).
Bynajmniej gloryfikowanie wyłącznie jednej z form szcztytowania nie jest
wskazane. Doznać trzeba wszystkiego by poczuć pełnię jestestwa.
Zdaję sobie sprawę, że można być kaleką emocjonalnym i można być
kaleką umysłowym a wówczas pozostaje wyłącznie zwierzęcy popęd
wyrażony w Biblii słowami sex,sex,sex (666)...
ale JA nie o tym. :)
Chodzi mi o rozróżnienie tego co istnieje w wyobraźni (tu: seksu psychicznego)
od tego co się dokonuje, co JEST rzeczywiste (seksu mechanicznego, fizycznego).
Pierwsze co się nasuwa na myśl, to ciąża.
Można zajść w ciążę psychiczną (urojoną) z urojonym partnerem,
ale taka ciąża choć ma symptomy ciąży właściwej - to przecież
nie zawiera płodu. Czegoś brakuje urojonemu partnerowi.
Obstawiam, że brakuje rzeczywistych plemników. :-)

20. Data: 2007-07-29 14:09:08

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2007 00:00:37 +0200, ksRobak napisze

> Prawdziwy znaczy rzeczywisty.
> Prawdziwe obiekty są empiryczne.
> Teoretyczny znaczy urojony.
> Teoretyczne "obiekty" nie są empiryczne. Pan JESTEŚ rzeczywisty czy
> urojony? :-) Edward Robak*

skąd te obawy? może to przez tę samotność JA?

Liga pisze do Jarka
PSYCHOLOGIA KUCHENNA
Dla Bluzgacza - przed godziną W
3 dol