Re: Co to jest ?

Data: 2002-08-13 13:13:03
Temat: Re: Co to jest ?
Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl>

Krzysztof Marusiński napisał:

> Jasiu, czy Ty w ogóle czytasz co się do Ciebie pisze?
> Zdanie "Moglibyśmy... " nie oznacza tego co zdanie "Możemy..."

Ależ Krzysiu - przecież tak jak słusznie napisałeś "moglibyśmy",
co oczywiście nie oznacza "możemy", tak i ja, zauważ,
napisałem "byłbyś" i tym samym podobnie jak
> Moglibyśmy, ale nie interesuje nas ten temat
co jest oczywiste (dla mnie), tak i Ciebie, rzecz jasna nie wchłonie
żywioł w którym mógłbyś być ale nie jesteś.

> Wolimy sprzeczać sie niż prawić sobie komplementy. Wolimy się
> sprzeczać bo ujawnianie różnic w poglądach prowadzi do poznania.

Nooo, niby tak, ale co dalej jak się już poznamy?

> Może jestem wzrokowcem? :-)
> A może chodziło mi o to, ze rozumieć rozmówcę ma prawo nie tylko ten
> piękny znający języki obce, ale i ten brzydki, który jest takim bo
> nie zna języków.

Krzysztofie, zaskoczyłeś mnie. Ciotka jest stara gruba z nieświeżym oddechem
bo nie zna języków? Od dziś zaczynam wkuwać słówka, to może
zapracuję chociaż na wąską talię.

> Nie czytuję nagłówków. Pisz do mnie pod nagłówkiem.

To nie był Krzysiu nagłówek, nagłówki zaczynają się od słów "Osobnik..."
Wtedy jednak lepiej nie czytać całego listu.

Serdeczne pozdrowienia,
Jan_jr