Co to morze być

11. Data: 2007-07-15 20:37:59

Temat: Re: Co to morze być
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f7d307$q07$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A ja z uporem maniaka będę propagował DO, ponieważ w tej diecie żadnych
> składników ani witamin nigdy nie brakuje. A magnezu i inne pierwiastki
> nieoptymalni potrzebują znacznie więcej od optymalnych. Tak jak
> nieoptymalny organizm, w odróżnieniu od optymalnego, potrzebuje ogromne
> ilości tlenu.
> Pozdrawiam Jurek M..

Zmartwię Cię. Twój upór maniaka powoduje groteskowe traktowanie tej diety
przez większość grupowiczów, a każdy kto miał okazję Cię tutaj poczytać wie,
że są to - jak sam przyznajesz - maniakalne wizje o kiełbasie, smalcu i
jajach.
Pozdrawiam
Teli.

12. Data: 2007-07-15 21:20:48

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f7e0sa$kjk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zmartwię Cię.
Jak mozna zmartwić człowieka tryskającego zdrowiem i energią, że inni
potraktują mnie groteskowo?

Twój upór maniaka powoduje groteskowe traktowanie tej diety

Moje słowa " z uporem maniaka będę propagował tę dietę" są pewnym skrótem
myślowym. Sądziłem, że to zrozumiesz... Przynajmniej Ty.... Ale zdaję sobie
sprawę, z ciężkiego przebicia DO....:)))
Dr Kwaśniewski często powtarza i w pełni popieram, że ludzie zawsze
wybierają to, co najgorsze dla nich.... łącznie z rządzącymi...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2007-07-16 11:52:45

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:
> [...]

> Moje słowa " z uporem maniaka będę propagował tę dietę" są pewnym
> skrótem myślowym. Sądziłem, że to zrozumiesz... Przynajmniej Ty....

ROTFL!
Teli.

14. Data: 2007-07-16 12:03:00

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f7fm83$l1g$1@atlantis.news.tpi.pl...

Jasne. Wszystko jasne. Jak się je - tak się rozumie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-07-16 22:06:29

Temat: Re: Co to moze być
Od: Em <...@m...il> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński napisał(a):
> Witam serdecznie
> Mam dziwny objaw ,zasypiam około 23 i przez 2 godziny jest ok. po 2
> godzinach budzę się prawie regularnie co pół godziny do godziny z
> następującymi objawami
[..]
> Czy ktoś miał takie objawy ?

Jeśli masz nadwagę to duzo wskazuje na to, że może to być bezdech senny.
U mnie podobne objawy przeszły po schudnięciu

pzdr
Em

16. Data: 2007-07-17 05:58:03

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> hehe, ja bym obstawiała chorobę morską.
> Ola

Adriatyk, to coś więcej. To ocean. :-)

17. Data: 2007-07-17 08:37:36

Od: MagMa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adriatyk, to coś więcej. To ocean. :-)

Jestem zszokowana poziomem Waszych wypowiedzi. Szczerze się Wam
dziwię. Kilkanaście wątków i tyle...śmieci..

Nie macie racji, że tego typu problemy oznaczają od razu że trzeba się
udać do psychologa lub psychoterapeuty, psychiatry. A magnez i opinie
lekarza pierwszego kontaktu są może i dobre, przede wszystkim dla osób
zdrowych...

Często jest to związane z urazami, bólami i chorobami kręgosłupa lub
innymi schorzeniami, które oddziałują na układ nerwowy.
Psychologia w tym przypadku nic nie pomoże. Polecałabym przebadanie u
dobrego neurologa (rzecz jasna prywatnie), zapytać czy widzi sens
fizjoterapii. Jak nie kręgosłup, to trzeba zrobić tomografię głowy. Ja
specjalistą tego typu nie jestem, ale znam osobę która ma wszystkie
objawy, o których piszesz, są na tle urazu kręgosłupa ( 20 lat temu) i
niestety one wciąż nawracają. Pomagają wizyty u fizjoterapeuty,
regularne ćwiczenia rozciągające. Jakimś rozwiązaniem jest ponoć też
joga (w którą osobiście nie wierzę).

Jakiś czas temu pytałam o niskie ciśnienie i również nikt nie był
uprzejmy potraktować mnie poważnie.

Mag

18. Data: 2007-08-08 11:30:25

Temat: Re: Co to morze być - licze na uwagi
Od: "Jacek Tusuński " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1ski_?= <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam serdecznie
> Mam dziwny objaw ,zasypiam około 23 i przez 2 godziny jest ok. po 2
> godzinach budzę się prawie regularnie co pół godziny do godziny z
> następującymi objawami
> 1- niepokój
> 2- napięcie w kręgosłupie w mięśniach brzucha a nawet w głowie
> 3- uczucie że się duszę umieram itd.
> Gdy wstanę z łóżka zrobię parę skłonów wszystko mija
> Mówiłem o tym już o tym lekarzowi prawdopodobnie jest to na tle nerwowym
> albo od kręgosłupa
>
> Od razu mówię sprawy zawałowe ,udary odpadają

> [...]

Witam serdecznie
Śpię już lepiej od kilku dni pomaga mydocalm oraz lekarstwa na nerwy
Niestety przewód pokarmowy strasznie wyleciał w powietrze same gazy ,nudności
wzdęcia
Ale i tu jest i lekarstwo
Od dziś mięta i może dziurawiec no i czasami nos

19. Data: 2007-08-08 15:45:55

Od: "Malcin" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzdęcia
> Ale i tu jest i lekarstwo
> Od dziś mięta i może dziurawiec no i czasami nos

Lekarz postawił ci słuszną diagnozę - zaburzenia na tle nerwowym lub ucisk
kręgów szyjnych (może źle śpisz - zbyt miękkie/twarde łóżko)? Mimo wszystko
stawiam na to pierwsze - dosyć częsty objaw nerwicy.

20. Data: 2007-08-08 20:26:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malcin" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystko
> stawiam na to pierwsze - dosyć częsty objaw nerwicy.

Jeżeli nie ograniczysz w diecie węglowodanów (cukrów), to objawy i
asortyment połykanych leków - będą się powiększać odwrotnie proporcjonalnie
do stanu Twojego zdrowia i finansów...

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

Zatkany nos - dziwne, niby nic a jednak.
Prostata czy zapalenie korzomków?
Podręcznik/atlas anatomii
Pas wyszczuplający i uczulenie?
Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja