Co to może być?

1. Data: 2003-09-12 16:06:34

Temat: Co to może być?
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam następujący problem. Mam cerę mieszaną nie mam specjalnych powodów do
narzekań, raz po raz wyskoczy jakiś pryszcz przy nieodpowieniej diecie. Ale
osotatnio zaczęly robić mi się jakieś dziwne te pryszcze, a mianowicie, nie
wyskakują na wierzch, tylko robią mi się jakby pod skórą. Początkowo są
przez parę dni są bolesne przy dotknięciu. Normalnie to po dwóch trzech
dniach taki pryszcz powinien "dojrzeć", no i ja go wtedy (niestety)
wyciskałam. Ale te siedzą pod skórą i po paru dniach przestają być bolesne,
ale są wyczuwalne. Denerwuje mnie to, bo nie znikają i nie wiem co z tym
dalej robić. W tej chwili mam takich dwa i czuje że robi się trzeci. Co może
być przyczyną ich powstawania? Mnie się wydaje, że dieta, ale jeśli tak, to
co konkretnie? Może brak jakichś witamin? Proszę o pomoc, może ktoś miał
podobny problem.
Elwira

1. Data: 2003-09-13 17:47:17

Temat: Re: Co to może być?
Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

tak, to
> co konkretnie? Może brak jakichś witamin? Proszę o pomoc, może ktoś

Ja mam ten sam problem. Forumowiczki poradziły mi m.in.cyt."Ja miewałam
coś takiego i poszłam do wspaniałej pani dermatolog. Poradziła
mi maść na receptę-Clindacne.To co u mnie było to się nazywało fachowo
nacieki podskórne (fuj) i nie można było tego wycisnąć było takie jak
opisujesz (mniej więcej). Teraz od kiedy smaruje tą maścią nie mam z
tym kłopotu." Osobiscie nie uzywałam jeszcze tego, ale mam zamiar.
Ja natomiast dostałam antybiotyk, maści z antybiotykiem i sterydami
m.in. detromycyna, streptomycyna, maxutrol i jeszcze inne, uzywałam
róznych kremiksów na pryszcze ogólnie dostępnych, naturalnych z aloesu
i drzewa herbacianego i NIC. Co jakis czas mi sie robi taka podskórna
gula. Jedna ma ok 0,5 cm srednicy i widac ją normalnie przez skórę.
Pierwszy raz zrobiło mi sie takie cos po ciąży, więc podejrzewam że tu
mogą byc powodem zaburzenia hormonalne. A i brałąm też Diane - 35
antykoncepcyjne i jednoczesnie na syfki. I tez nic.

Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-09-16 20:32:15

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stres?
hormony (szczególnie, jeśli to okolice zuchy)?

Puder sypki w pedzelku - Bourjois :-)
[Ostroleka,Grudziadz, Gdansk]
cos do ust? (krem)
RE: soczewki kotntaktowe