Co to za grzyby?

21. Data: 2012-09-28 22:45:07

Temat: Re: Co to za grzyby?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 08:21:17 +0200, Bbjk napisał(a):

> Autopsję, czyli sekcję :)

Nie, to nie jest ZAWSZE to samo
Autopsja ma kilka znaczeń.

(by XL)

22. Data: 2012-09-29 06:56:27

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 00:45, Ikselka pisze:

> Nie, to nie jest ZAWSZE to samo
> Autopsja ma kilka znaczeń.
Ach, doprawdy?
--
B.

23. Data: 2012-09-29 08:32:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Ach, doprawdy?

Stawiam wniosek o przesunięcie koleżanki XL do sekcji gimnastycznej.

Jarek

--
mnie ciągnie właśnie tam,
gdzie od trzech dni już nie przyjmują,

24. Data: 2012-09-29 12:01:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Sep 2012 08:32:33 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Stawiam wniosek o przesunięcie koleżanki XL do sekcji gimnastycznej.

Egzekutywa się przypomina? - nie te czasy, musisz się przestawić na
samoprzesuwanie.

(by XL)

25. Data: 2012-09-29 12:52:05

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 14:01, Ikselka pisze:

> Egzekutywa się przypomina? - nie te czasy, musisz się przestawić na
> samoprzesuwanie.

Raczej pewien film.
Trzeba znać z autopsji, by być w sekcji.
--
B.

26. Data: 2012-09-29 14:06:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 14:52:05 +0200, Bbjk napisał(a):

> Raczej pewien film.
> Trzeba znać z autopsji, by być w sekcji.

"Trzeba"? - nie ubiegam się.
(by XL)

27. Data: 2012-09-29 14:08:58

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 16:06, Ikselka pisze:

> "Trzeba"? - nie ubiegam się.

Jeśli się chce komentować wpis o sekcji gimnastycznej, to lepiej.
Bo jeśli się nie zna, wychodzi, jak wyszło.
--
B.

28. Data: 2012-09-29 15:14:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 16:08:58 +0200, Bbjk napisał(a):

> Jeśli się chce komentować wpis o sekcji gimnastycznej,

Wpis o "przesuwaniu" mnie. A juz dokąd - absolutnie bez znaczenia. Możecie
sobie przesuwać co i kogo tam chcecie, ale na pewno nie mnie.

> to lepiej.
> Bo jeśli się nie zna, wychodzi, jak wyszło.

Ano tak wychodzi, kiedy się porywa na przesuwanie. Mnie.
(by XL)

Grudniowiec - coś się mu pomyliło
były u was przymrozki?
Co to za potwór?