Co u Barbary i Maleńkiej?

1. Data: 2006-10-14 21:54:25

Temat: Co u Barbary i Maleńkiej?
Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czt ktoś wie, co u Barbary i Maleńkiej? Miała przybyć /Maleńka oczywiście/
około 11.10 ???

Ania - i Olga z 11 października 1985

2. Data: 2006-10-15 08:30:24

Temat: Re: Co u Barbary i Maleńkiej?
Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czt ktoś wie, co u Barbary i Maleńkiej? Miała przybyć /Maleńka oczywiście/
> około 11.10 ???

Barbara zapomniała wziąć laptopa na porodówkę!

d.

3. Data: 2006-10-15 10:04:05

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> To byłby najwsześniejszy termin... Chcesz powiedzieć, że Syla
> ukrywała się tu pod nickiem Barbara? Oj, chyba pod wieloma...

Poszukaj sobie źródła wiadomości, a nie jęcz nad każdą napotkaną w
usenecie ciężarną, że to Twoja Syla. Żal mi Ciebie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 73.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

4. Data: 2006-10-15 10:25:31

Od: ordynator rAzor <o...@p...kocborowo.eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wesoły Romek napisał:

> Użytkownik "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:egrmah$kdt$1@inews.gazeta.pl...

> Barbara zapomniała wziąć laptopa na porodówkę!
>
> d.

Następny głupek. Do sita.
--
rAzor
------------

5. Data: 2006-10-15 10:38:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-10-15 12:23:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Poszukaj sobie źródła wiadomości, a nie jęcz nad każdą napotkaną w
> usenecie ciężarną, że to Twoja Syla. Żal mi Ciebie.

Nie przejmuj się, przymruż oko, Syla trafi do mnie, jak wszystkimi razy,
ona wie, że zapisana mi od początku świata, choć ucieka przed niewolą, jak
ptak ulata, przecie wróci, bo tu jest kochana, to co pisałem to nie do niej,
ale dla tej hołoty, która cienko ględzi nie mając o czym.
A jeżeli przywiedzie mi naszę dziecię, nie dozna wymówki, ani
odtrącenia, zazna wreszcie spokoju i zadowolenia, tego wszystkiego dotąd nie
miała, za tym chodziła i wszędzie szukała, ale tylko u mnie to znajdzie,
ciepły kącik dla siebie, koszyczek, aby w nim jak kotka mruczała - moja
najmilejsza - moja mała.

7. Data: 2006-10-17 12:08:49

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czt ktoś wie, co u Barbary i Maleńkiej? Miała przybyć /Maleńka oczywiście/
> około 11.10 ???

Hej, hej,
Trochę to trwało, ale juz dotarłam do "kuchni".
Maleńka pojawiła się dokładnie 11.10.2006 :-) Jest bardzo punktualna i
niesamowity z niej głodomorek, więc pewnie chętnie będzie się udzielała na
grupie.

Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za pamięć
Barbara i Marysia (11.10.2006)

8. Data: 2006-10-17 15:30:34

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> [...]
> grupie.
>
> Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za pamięć

Mocne uściski dla Ciebie, Basiu i czułe mizianie dla Marysi! Niech się
fajnie chowa!

Ania

9. Data: 2006-10-17 16:27:30

Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miała, za tym chodziła i wszędzie szukała, ale tylko u mnie to znajdzie,
> ciepły kącik dla siebie, koszyczek, aby w nim jak kotka mruczała - moja

Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała:
Zdolna jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem,
Jak odpowiem, to roztropnie,
W szkole mam najlepsze stopnie,
Śpiewam lepiej niż w operze,
Znakomicie muchy łapię,
Wiem, gdzie Wisła jest na mapie,
Jestem mądra, jestem zgrabna,
Wiotka, słodka i powabna,
A w dodatku daję słowo,
Mam rodzinę wyjątkową:
Tato mój do pieca sięga,
Moja mama - taka tęga,
Moja siostra - taka mała,
A ja jestem - samochwała! Panslavista!

10. Data: 2006-10-17 17:59:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Poszukaj sobie źródła wiadomości, a nie jęcz nad każdą napotkaną w
> usenecie ciężarną, że to Twoja Syla. Żal mi Ciebie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Najbardziej to samemu mi siebie żal - stwierdzam optymistycznie.

Potrawka z kurczaka z kurkami...
Serek mascapone
DZISIAJ
Fajna stronka...