Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

81. Data: 2018-04-08 21:37:39

Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 21:24, z...@g...com pisze:

> To że twoja córka jest po czterdziestce chyba ułatwia sprawę
> przedstawienia jej opinii na temat twojej teorii.

Zaprezentowania Jej opinii szerokiej publiczności czy tez mojej opinii
skierowanej do Niej? Tak się składa, że od 1994 roku spotkaliśmy się
tylko raz - we wrocławskim sądzie.

> A co do monogami, to wiadomo że nie jesteśmy monogamiczni jako
> gatunek i jest na to wiele dowodów, ale niestety one znowu nie
> pasują do twojej bajki. I znowu trzeba by coś przeczytać :(

Nie ma żadnych dowodów na to, że nie jesteśmy monogamiczni. Przekonanie
o wielomęstwie czy też wielożeństwie trwa od czasów hordy pierwotnej
kiedy wszyscy parzyli się ze wszystkimi. Samice pozwalały łaskawie
samcom kopulować z innymi by w ten sposób wzbudzać w nich poczucie winy
i... uległość. Dokładnie tak samo działają współczesne kobiety, które
czasem we dwie, a czasem i w więcej, trzymają się jednego samca
szantażując go ze wszystkich stron. A sposobów jest wiele, na przykład
ciąża, chore dziecko, etc. A to co piszą w książkach i gazetach -
najczęściej kobiety -to literacka fikcja nie mająca wiele wspólnego z
prawdziwym obrazem relacji między-płciowych.

> A sądząc po wieku córki to szkoda ci już czasu na czytanie bo
> niewiele go zostało.

Aż tak bardzo mi źle życzysz?

LeoTar Gnostyk

82. Data: 2018-04-08 21:49:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 21:37, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> piszą w książkach i gazetach - najczęściej kobiety - to literacka
> fikcja nie mająca wiele wspólnego z prawdziwym obrazem relacji

Kobiety najczęściej użalają się na facetów jacy to oni niedobrzy dla
nich są, i jakie top one są pokrzywdzone. A ponieważ panowie unoszą się
honorem, rycerskością więc cicho siedzą, czasem chyba z nadzieją, że
kobietom to samo przejdzie. Nie zważają przy tym faceci uwagi na to, że
milcząc niemo akceptują wizerunek mężczyzny znęcającego się nad biedną i
nieporadną kobieciną. A samograj się rozkręca bo psycholożek
wyspecjalizowanych w manipulacji nam wciąż przybywa.

LeoTar Gnostyk

83. Data: 2018-04-08 22:30:43

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Tak pokrótce
Mężczyźni to poligamiści a kobiety seryjne monogamistki. To podstawa na której dzięki
negocjacji i różnym kulturowym zabiegom od setek tysięcy lat udaje się w różnych
modelach rodziny wychować zdrowe normalne dzieci. I twoje przekonanie że możesz być
lepszy od tego co stworzyła biologia jest delikatnie mówiąc aroganckie. Było już tyle
dziwnych idei zbawiających świat. Od świętych drzew po picie krwi i jedzenie ciała
Boga. Zabijanie pierworodnych też było gdzieś po drodze. Możesz się spokojnie
spokojnie uplasować gdzieś pośród tej intelektualnej menażerii.

84. Data: 2018-04-08 22:43:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 22:30, z...@g...com pisze:

> Leo. Tak pokrótce

> Mężczyźni to poligamiści a kobiety seryjne monogamistki.

Mylisz się. Zarówno mężczyźni jak i kobiety pragną monogamii ale jakoś
takoś im nie wychodzi

> To podstawa na której dzięki negocjacji i różnym kulturowym zabiegom
> od setek tysięcy lat udaje się w różnych modelach rodziny wychować
> zdrowe normalne dzieci.

Mylisz się. Dziecko potrzebuje stabilnych wzorców a te może otrzymać
tylko od stabilnej pary rodzicielskiej a w przypadku braku takiej pary
biologicznych rodziców od równoważnej, stabilnej pary zastępczej. Gdyby
tak nie było to to nie mielibyśmy Hitlera, Stalina, Mao, Pol Pota i
innych rzeźników.

> I twoje przekonanie że możesz być lepszy od tego co stworzyła
> biologia jest delikatnie mówiąc aroganckie.

To nie biologia stworzyła lecz biologię stworzy Umysł, Świadomość i
tenże Umysł dokona poprawek błędów, które popełnił stwarzając biologię
gdy sam był nieświadomy jej potrzeb.

> Było już tyle dziwnych idei zbawiających świat.

Więc jednak Umysł a z nim ludzie dostrzegają niedoskonałość pierwszego
stworzenia i poszukują wyjścia z tejże niedoskonałości na doskonałość.

> Od świętych drzew po picie krwi i jedzenie ciała Boga.

Przeszłość.

> Zabijanie pierworodnych też było gdzieś po drodze.

A więc jednak już jakieś korekty zachowań były.

> Możesz się spokojnie spokojnie uplasować gdzieś pośród tej
> intelektualnej menażerii.

Pozwól mi więc, o łaskawco, przetestować moją metodę wychowawczą.

LeoTar Gnostyk

85. Data: 2018-04-08 23:18:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał:
Pozwól mi więc, o łaskawco, przetestować moją metodę wychowawczą.

Już przetestowałeś i przez kilkadziesiąt lat nie możesz sobie z tym poradzić.

86. Data: 2018-04-08 23:38:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 23:18, z...@g...com pisze:

> Już przetestowałeś i przez kilkadziesiąt lat nie możesz sobie z tym
> poradzić.

Pomyliłeś opracowanie z wdrożeniem. Ja osobiście jeszcze niczego nie
wdrożyłem. No chyba, że znaleźli się śmiałkowie młodsi ode mnie, którzy
skorzystali z moich podpowiedzi. I oby tacy byli - w końcu nieważne kto
to wdroży. Ważne żeby ktoś wdrożył.

LeoTar Gnostyk

87. Data: 2018-04-09 11:57:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 19:07, LeoTar Gnostyk pisze:
> Nie jesteś w stanie przestać myśleć negatywnie o inicjacji seksualnej. A
> jak chcesz psa kopnąć to powód zawsze się znajdzie. Dlatego nie będę
> więcej odpowiadał na twoje zarzuty. Jesteś po prostu tchórzem, który
> chciałby mieć podany obiad na stół bez żadnego samodzielnego wysiłku.

Przepraszam za tę gerontofilię, tu przesadziłem

88. Data: 2018-04-09 12:26:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2018 o 11:57, pinokio pisze:

> Przepraszam za tę gerontofilię, tu przesadziłem

A ja dołożę do tego co napisałem, że oprócz obiadu chciałbyś jeszcze nie
ponosić żadnej odpowiedzialności za swoje decyzje. Uwielbiasz gotowce.

LeoTar Gnostyk

89. Data: 2018-04-09 14:33:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/04/2018 o 22:38, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wdrożyłem. No chyba, że znaleźli się śmiałkowie młodsi ode mnie, którzy
> skorzystali z moich podpowiedzi. I oby tacy byli - w końcu nieważne kto

to kiedy napiszesz 'wykonano w terminie' :-)

--
gazebo

90. Data: 2018-04-09 15:02:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2018 o 14:33, gazebo pisze:

> to kiedy napiszesz 'wykonano w terminie' :-)

Wystarczy "zdążyć na czas". :)

LeoTar Gnostyk

Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji