Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST

1. Data: 2001-08-26 08:25:32

Temat: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Od: "allchemiq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać bo jestem tutaj nowy, no
ale cóż, każdy chyba kiedyś zaczynł :). Może przejde już do tematu.
Zrobiłem na mojej stronie www mały test pt. "Co wiesz a czego nie o
kobietach ?". Zawiera on 30 pytań dotyczących ogólnej wiedzy o kobiecie,
jej fizjologii, _różnic względem facetów_ itp. Test zawiera także
odpowiedzi
do postawionych pytań a także wyświetlany jest wynik końcowy
z przeprowadzonego testu.
Sam test napisałem w języku PHP i znajduje się na mojej stronie:
http://www.piotr.maj.prv.pl

Zapraszam wszystkich do sprawdzenia i umocnienia swojej wiedzy o płci
przeciwnej, chodź test kierowany jest głównie do brzydszej strony populacji
to również zapraszam tą ładniejszą, może się też czegoś nowego dowiedzą o
sobie samych :) a i same uwagi będą ciekawsze !?.

Chciałbym tutaj wszystkich którzy zdecydują się sprawdzić swoją wiedzę,
aby wyrazili na forum swoje komentarze, uwagi, sugestie do samego testu,
(te pozytywne i negatywne także), a w szczególności czy się zgadzają (albo i
nie) co do odpowiedzi na poszczególne pytania. Za wszystkie uwagi z góry
dziękuję.
Ja osobiście mam wątpliwości może co do trzech, do których ? - narazie nie
powiem, bo zepsuł bym pewnie cały ten "kisiel" :).

Pozdrawiam i życze powodzenia przy rozwiązywaniu testu !.

1. Data: 2001-08-26 09:35:42

Temat: Re: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Od: "defric" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "allchemiq" wita się:
> Na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać bo jestem tutaj nowy

*cześć

> Zrobiłem na mojej stronie www mały test

* z przykrością muszę stwierdzić, że jest beznadziejny
a do tego punkt z przeponą mnie rozwalił....

Dla uzupełnienia twojej wiedzy hasła z WIEM onetu:

Przepona, mięsień płaski oddzielający jamę klatki piersiowej od jamy
brzusznej, wsklepiony do klatki piersiowej, przyczepiający się w okolicy
lędźwiowej do żeber i do wyrostka mieczykowatego mostka, przez które
przechodzą: żyła główna dolna, przełyk i aorta zstępująca oraz inne narządy.
Przepona w czasie skurczu obniża się, powodując zwiększenie objętości klatki
piersiowej, czego wynikiem jest wdech. Z tego względu jest to jeden z
głównych mięśni oddechowych

Przepona miednicy, wewnętrzna warstwa mięśni dna miednicy, złożona z mięśni:
dźwigacza odbytu i mięśnia ogonowo-kulszowego. Zamyka jamę brzuszną od dołu,
przepuszczając cewkę moczową, odbytnicę i pochwę. W czasie porodu mięśnie te
zostają rozciągnięte, tworząc w ten sposób rurę mięśniową, przez którą
przechodzi główka płodu.

Przepona jamy ustnej, mięśnie żuchwowo-gnykowe połączone z sobą w linii
środkowej szwem, rozpięte między trzonem żuchwy a trzonem kości gnykowej,
zamykającej od dołu jamę ustną.

Przepona moczowo-płciowa, mięśnie poprzeczne krocza powierzchowne i
głębokie. Te ostatnie większe, rozpięte między dolnymi gałęziami kości
łonowych i kulszowych, uzupełniają od dołu i przodu przeponę miedniczną.

*I nigdy nie słyszałam, żeby kobiety nie miały przepony - mięśnia
oddechowego. Skąd ci to przyszło do głowy?
Co do pozostałych punktów twojego testu nie będę się wypowiadać, bo ręce mi
spadają z klawów

> Zapraszam wszystkich do sprawdzenia i umocnienia swojej wiedzy o płci
> przeciwnej,

*Proszę, nie rób tego.....

> Chciałbym tutaj wszystkich którzy zdecydują się sprawdzić swoją wiedzę,

*sprawdzić swoją WIEDZĘ,to za dużo powiedziane

> aby wyrazili na forum swoje komentarze, uwagi, sugestie do samego testu

*chyba dość wyraźnie się wyraziłam

> Ja osobiście mam wątpliwości może co do trzech, do których ? - narazie nie
> powiem, bo zepsuł bym pewnie cały ten "kisiel" :).

*ciekawa jestem do których
a zepsuć, to zepsułeś....
jedną z mych szczęśliwych godzin :o(

zniesmaczona z lekka
defric

1. Data: 2001-08-26 11:50:15

Od: "allchemiq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> * z przykrością muszę stwierdzić, że jest beznadziejny
> a do tego punkt z przeponą mnie rozwalił....

* ze jest beznadziejny ?, to twoje zdanie - "kobiety" ktora wydaje mi się
wyciągając wnioski z testu -punkt 19 -jest w stanie miesiączki.
Odnośnie przepony to miałaś rację, ale żeby się przez to tak irytować ???,
nie rozumiem. Przyznaję, dałem plame, wyciołem już to pytanie i zadałem
inne,
chodź nie wiem, czy to nie zirytuje cię jeszcze bardziej :).
Tak czy inaczej dziękuje za pomoc.

P.S. pochwaliła byś się przynajmniej ile dostałaś punktów, ten jeden (za
przepone) możes sobie odrazu dodać do wyniku.
P.P.S. naprawdę niczego się nie dowiedziłaś nowego ???, może jednak.

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-08-26 12:27:12

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik allchemiq <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9manie$h86$...@n...onet.pl...
> P.P.S. naprawdę niczego się nie dowiedziłaś nowego ???, może jednak.

Moje zdanie juz znasz, z innej grupy dyskusyjnej.
Tutaj dodam jeszcze tylko, ze ja rowniez naprawde niczego nowego sie nie
dowiedzialam!

*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287 ~ GG# 67384
"Dwie rzeczy nie maja granic: Wszechswiat i ludzka glupota"

1. Data: 2001-08-26 13:24:12

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

>Na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać bo jestem tutaj nowy, no
ale cóż, każdy chyba kiedyś zaczynł :

Witaj:)

> [...]
populacji
to również zapraszam tą ładniejszą, może się też czegoś nowego dowiedzą o

taaa
właśnie się dowiedziałam, ze wiem o kobietach wiecej niz one same i że moja
partnerka jest ze mnie dumna;)

> [...]
>nie) co do odpowiedzi na poszczególne pytania. Za wszystkie uwagi z góry

niestety nie natknęłam się na pytanie o przeponie, o którym wspomniała
defric
dla mnie najgłupszy był bodajże nr 7- kobiety częściej zostają matkami
szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem po co ułożyłes ten test... dla zabawy?
bo wartości naukowej to to najmniejszej nie ma
chyba ze badasz reakcję ludzi na tego typu pytania... wtedy to inna sprawa

pozdrawiam
agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-08-26 13:56:37

Temat: Odp: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Od: "lea_maria" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm
pochlebnie o Twoim teście wypowiedzieć się nie mogę...
całe szczęście, że nie muszę podrywać kobiet, bo
nie miałabym najmniejszych szans:

> Niestety, ale takich mężczyzn jak ty kobiety zdradzają najczęściej.
nigdy nie zostałam zdradzona

> Jesteś porządnym facetem, który - jak trzeba - i mieszkanie
> posprząta, i obiad ugotuje, i razem z kobietą ''harlequina''
> na głos poczyta.
nie sprzątam (zwlalam to w miarę możliwości na facetów),
owszem gotuję, a "harlequin" to ostatnia rzecz jaką bym chciała
przeczytać

> Zbyt często nadskakujesz swoim partnerkom, co one
> rozumieją jako słabość. Częściej niż pokusom ulegasz trendom
nikomu nie naskakuje, a już na pewno nie ulegam trendom

a jeśli chodzi o pytanie 4 (wytrzymałość na ból) to jest ono
nieprecyzyjne. Już od dawna wiadomo, że kobiety lepiej
znoszą długotrwały ból...

Czyli (wg testu) nie jestem 100% kobietą...
szkoda ;)
xxx

1. Data: 2001-08-26 14:48:29

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik allchemiq wyczarował tescik :-))

Ale Cię baby objechały :-))
To i ja coś powiem.

Pomysł ok.
Tło testu - pląsawicy dostałem - zmień kolor panience lub cósik innego
Reszta spoko - chociaż brakuje - "Nie wiem"

Ja też się przejechałem na czymś.

Na doświadczeniu własnym.:-))
pkt 3. - puls mam cholernie szybki, rzadko która kobita tak ma.
No wiem - statystyka!
Ale przez to oczywiście argumentacja pkt. 14 o szybkości reakcji
też mi nie wyszła :-((
Muszę się tym szybkim babką więcej poprzyglądać :-))
Zwłaszcza w reakcjach na dowcipy :-))

w 25 wszystkie kobity pogryzione, a ja raczej nie. No ale jestem przecież
gruboskórny.
Poza tym one są słodsze :-))
Więc wyraźnie nie jest ważne czy częściej, tylko czy skuteczniej :-))

w 11 - statystyki kłamią :-)

w 20 tce powołanie się na brytyjski "woomen" to trochę przesada.
Powołaj się na szwedzki "men" - to Ci ten uśmiech zejdzie z twarzy.

Oczywiście nauki tu nie ma zbyt wiele. Ale Chyba nie dla nauki to zrobiłeś :-))

pozdry eTaTa
Nieznawca kobiet

1. Data: 2001-08-26 15:11:55

Od: "allchemiq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja już sam w sumie nie wiem, czy do edukacji czy nie ?!, miałbyć on raczej
małą rozrywką dla panów popijających sobie piwko :), no żeby się troszkę
pośmiali i popuścili nerwy jak przyjdą zmęczeni po pracy. Ale widzę, że
panom
pomysł się spodobał, tylko że kobietom nerwy puściły.
Oto jeden tekst który dostałem emailem od jednego z panów:

"test jest zajebisty po prostu full wypas.. dostalem 18 na 30..."

aż poprostu miło :))). To właśnie dla takich ludzi go zrobiłem, nie dla
gburów
którzy biorą wszystko na poważnie i miłego słowa nie umieją powiedzieć.

Odnośnie czy ten test jest edukacyjny, to stwierdzam (może i z przykrością),
że TAK !!!, chodź taki mieł nie być w gruncie rzeczy, poprzez jeden test
nie da się zrozumieć kobiety i całej tej otoczki z tym związanej (o ile
kiedykolwiek się ją da zrozumieć).
Jedno co mnie zadziwiło, to to że musiałem dołożyć licznik, bo grupa
odwiedzających jest ogromna :))).
Prowadzę także statystykę odpowiedzi do tego testu, no i rozumiem, że na
niektóre pytania ciężko jest odpowiedzieć, że są niby "mało logiczne" -OK,
ale nie wszystko miało w tym teście być poważne ! :).
ale takie podstawowe pytania jak:

17. Czy orgazm kobiet trwa dłużej ?,
18. Czy kobiety szybciej osiągają orgazm ?,

dają tyle różnych odpowiedzi że głowa boli !!!, jakieś 50% społeczeństwa
wygląda, że nie wie z czym to zjeść !!! - no i jak ten test nie nazwać
edukacyjnym ?,
siłą woli takim się stał :(, a może to i dobrze :).
Jeżeli, nie masz problemów z takimi pytaniami to chwała ci za to, napewno
twoja partnerka jest przy tobie :), ale trochę wyrozumiałości, nie wszyscy
to wiedzą -wbrew pozorą.

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-08-26 15:19:48

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku allchemiqu

Ok. Ok. i ja nie przeciw.
Swoje trzy grochy ciepnąłem w celach szlifierskich.

Jak chcesz to możesz zrobić fajną rzecz z tego. Może zmieni się ilość pytań dzieci na
tej grupie.

Ponieważ ilość takich ciekawostek może rosnąć, to weź pogrupuj pytania w mniejsze
paczki.
I zrób stopnie wiedzy - to bardziej przyciągnie. Już czuję, że spróbowałbym
odpowiedzieć na pytania
z najwyższej półki.
A jak byś zrobił jeszcze tak, że ze stopnia na stopień przechodzi się po pełnym
rozwiązaniu testu
poprzedniego,
to nawet nauczać możesz.
A Panie Ci pewnie pomogą (nawet Agnieszka co w komputerze mieszka)
w ramach edukacji "brzydali".

Pozdry eTaTa

1. Data: 2001-08-26 15:32:54

Od: "allchemiq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lea_maria" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hmm
> pochlebnie o Twoim teście wypowiedzieć się nie mogę...
> całe szczęście, że nie muszę podrywać kobiet, bo
> nie miałabym najmniejszych szans:

> nigdy nie zostałam zdradzona

* no bo nie jesteś mężczyzną :).

> nie sprzątam (zwlalam to w miarę możliwości na facetów),
> owszem gotuję, a "harlequin" to ostatnia rzecz jaką bym chciała
> przeczytać

* napisałem przecież na końcu testu, że należy całe podsumowanie traktować
z przymróżeniem oka !, a ty na przekur wszystkiemu wszystko na
poważnie :(.

> nikomu nie naskakuje, a już na pewno nie ulegam trendom

*nikt nie mówi, że komuś nadskakujesz !, odnośnie odpowiedzi patrz wyżej.

> [...]
> nieprecyzyjne. Już od dawna wiadomo, że kobiety lepiej
> znoszą długotrwały ból...

> Czyli (wg testu) nie jestem 100% kobietą...

* a kto nią jest !?, nawet ja to wiem, że nie jestem 100 % facetem :), w
końcu
geny się mieszają i całe szczęście :).

P.S.
Wypij ze trzy piwka i jeszcze raz rozwiąż ten test, powinno być lepiej, no i
:) się.

Tak w ogóle
Odp: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Śmiech