Co z Ghostem?

81. Data: 2016-02-03 15:09:06

Temat: Re: Co z Ghostem?
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 12:47:00 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

> co to jest "nawet do końca świata" dla czegoś, co nie ma ciała, mózgu,
> emocji? Czy czas istnieje dla takiego czegoś?

Mylisz czas z poczuciem czasu, sierotko.
LOL :-D

82. Data: 2016-02-03 15:10:44

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 14:09:31 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> ech te twoje gołosłowne bla bla dla ciemnych z XVIIw. ;-) ale nie martw
> się chironku, już pewnie iksia w odsieczy cały elaborat mi tu do
> wieczora dostarczy. :-)

Tak źle mnie osądzasz? - nie wysyłam elaboratów w pustkę 333-]

83. Data: 2016-02-03 15:11:35

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 14:11:53 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> A ja byłem przekonany, że w końcu potrafisz dyskutować... no cóż- moje
> błędne przekonania, moja wina

Dyskutować z pustką? - daj(my) sobie spokój...

84. Data: 2016-02-03 15:26:31

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> błędne przekonania, moja wina

Dyskutować z pustką? - daj(my) sobie spokój...

=========================

Ja myślę, że (oczywiście- moge się mylić)- Iza jednak zmieniła się sporo- na
korzyść. Poza tym- ja ją lubię :-) Wiem, to trochę masochistyczne- ale ma w
sobie coś takiego, co lubię:-)
No cóż- tu się nie popisała- imputując nam fałszerstwo. Może nastepnym
razem?

--

Chiron

85. Data: 2016-02-03 17:27:31

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 15:10, XL pisze:

> Tak źle mnie osądzasz? - nie wysyłam elaboratów w pustkę 333-]

kilka prostych pytań a mędrców jakby niewielu :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

86. Data: 2016-02-03 17:32:16

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 15:26, Chiron pisze:

> [...]
> masochistyczne- ale ma w sobie coś takiego, co lubię:-)
> No cóż- tu się nie popisała- imputując nam fałszerstwo. Może nastepnym

ja wciąż czekam. wierze że kiedyś podasz mi fragmenty Biblii popierające
istnienie PIEKŁA(jako kary za grzechy)i tamtejszych piekielnych mąk
odmiennych od szeolu. istnienie czyści no i błogosławionego pobytu u
Boga , tych zasłużonych. :-)
no skoro w to wierzysz, to z palca tego _chyba_ nie wyssałeś ani nie na
podstawie tego co ustnie przekazał twojemu dziadkowi jego niepiśmienny
dziadek? ;-)

87. Data: 2016-02-03 17:35:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

W dniu 03.02.2016 o 08:42, Ghost pisze:

>W takim razie pytanie: czy jeśli szatan zadeklarował by się że pójdzie za
>Ciebie do piekła, to znaczy że szatan Cię kocha?

I tak i nie.

88. Data: 2016-02-03 17:35:57

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 17:32, Naja pisze:

> [...]
> no skoro w to wierzysz, to z palca tego _chyba_ nie wyssałeś ani nie na
> podstawie tego co ustnie przekazał twojemu dziadkowi jego niepiśmienny

* istnienie czyśćca - na podstawie Biblii. w końcu na nią się powołujesz
:-)

89. Data: 2016-02-03 17:40:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2016 o 17:35, Ghost pisze:

> I tak i nie.
Na dwoje babka wrózyła?

90. Data: 2016-02-03 17:41:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu środa, 3 lutego 2016 06:43:04 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

>Chwaliła jej się pewnie na priv :-D

Póki co jesteś jedyną osobą na grupie, szczegółowo relacjonującą twardość
mego zadka :-)

Kalwinizm - z Wiki
Fiodor Dostojewski - Bracia Karamazow - Wielki Inkwizytor
Głosujmy na ludzi!
Lewica oszalała
Religia czy geny?