Re: Co z tym prysznicem? Jaki ogrzewacz kupić?

From: "Marta" <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Co z tym prysznicem? Jaki ogrzewacz kupić?
Date: Thu, 23 Jan 2003 12:07:40 +0100

Witam
Rozwiązywałem podobny problem kilka tygodni temu. Zamontowałem ogrzewacz
przepływowy Kospel, z elektroniczną regulacją temperatur bodajże Bonus,
trójfazowy na 12kW, woda jak przypuszczałem leci małym strumieniem, jest to
bardzo skromny prysznic nie mniej da się używać. Gdybym mógł coś zmienić
wybrałbym 18kW minimum, te na 220V moim skromnym zdaniem są raczej do mycia
garów niż do prysznicowania się.
Na Kospela zdecydowałem się głównie z powodu ceny kosztował ok. 700zł, te
najlepsze polecane przez fachórków to Simensy ale znacznie powyżej 1000zl.
P.Kruk