Re: Co za posucha?

Data: 2001-06-26 16:09:04
Temat: Re: Co za posucha?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl>

Użytkownik Ew@ <b...@o...ar.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.
> Ach, drogi Jerzy, musimy przerwać to nasze przekomarzanie; [...]
> ogrodu, a Ty co? Co to za odpowiedzi? ;)))
Przepraszam, że cię nie zadowoliły, jestem jedną nogą na urlopie. ;-)))
I nie mam czasu na takie rzeczy, tym niemniej dawałem ci do zrozumienia iz
takie zagadnienie można rozpatrywać raczej w mikroskali czyli na
przykładzie jednego ogrodu.
Bo w każdym ogrodzie ma sie to inaczej. Stąd też, i ten przykład z linku.

> Powróćmy więc do tematów ogrodniczych [...]
> gąsienica.
Z "głowy" nie pamiętam, ale dopiero co było na ten temat. Przejżyj posty z
2-3 mies.
Pozdrowienia Jerzy
PS
Kiedyś "KTOŚ" mi napisał, to jest grupa rec. a nie sci. Więc wybacz, że
zdawkowo.