Co zamiast kwiatów na ślub?

11. Data: 2003-07-05 19:44:33

Temat: Re: Co zamiast kwiatów na ślub?
Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie mi, co można kupić zamiast kwiatów?
Teraz podobno coraz częściej Młodzi proszą o nieprzynoszenie kwiatów.
Spotkałam się już z prośbą o maskotki lub pacynki. To jednak musi wyjść od
Młodych. Jeżeli nic nie zasugerowali tzn, że liczę na drobne prezenty
również od gości (bez zaproszeń na wesele). W cenie bukietu można kupić coś
całkiem fajnego (komplet szklanek lub kieliszków, serwetkę, ręczniki, drobny
sprzęt AGD)
Pozdr
--
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

12. Data: 2003-07-06 11:11:44

Temat: Re: [OT] maskotki dla domu dziecka
Od: "Aga_F" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> przed naszym ślubem poprosiliśmy gości, żeby zamiast inwestować w kwiaty
dla
> nas (które i tak za kilka dni uschną) za tę kwotę (czyli 20-50zł) kupili
> maskotki....a my nastepnie wszystkie pluszaki zanieśliśmy do pobliskiego
> Domu Dziecka : )
> cudowna, cudowna chwila jak niezmiernie zadowolona setka dzieciaczków
śpiewa
> Wam "sto lat" :)
Wiem, że OT, ale żenujące jest obdarowywanie dzieci z domu dziecka
maskotkami...
Aga_F

13. Data: 2003-07-06 11:31:01

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga_F" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Wiem, że OT, ale żenujące jest obdarowywanie dzieci z domu dziecka
> maskotkami...

Dlaczego??

--

Blanka

b...@p...onet.pl

14. Data: 2003-07-06 11:41:43

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla
> śpiewa
> Wiem, że OT, ale żenujące jest obdarowywanie dzieci z domu dziecka

Właśnie dlaczego ?

Jacek

15. Data: 2003-07-06 12:16:24

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panna Młoda jest nauczycielką dobrze zaopatrzoną w wazony. Uzbierała ich
już
> całe mnóstwo:-)))

Jasnowidzem nie jestem :).
Fakt - nauczyciele mają całą masę wazonów i wazoników :)). I będą mieli
jeszcze więcej.

Habeck

16. Data: 2003-07-06 17:10:24

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga_F napisał:

> Wiem, że OT, ale żenujące jest obdarowywanie dzieci z domu dziecka
> maskotkami...
> Aga_F

ciekawe a ja dzisiaj zawiozłam pełna wielką reklamówę takich
misiaków-pluszaków, małych i dużych od Karolci do domu Dziecka i co było
żenującego?? jedynie chyba to, ze te dzieci mają takie smutne oczy,
szczególnie na widok dziecka z rodzicami.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

17. Data: 2003-07-07 10:27:12

Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie rozumiem, co i dla kogo jest żenujące w obdarowywaniu dzieci....panie z
mojej dzielnicy zanoszą tam stare ubrania, zabawki, książeczki...my z mężem
podarowaliśmy dzieciom nowiutkie, zapakowane pluszaki :) w oczach dzieci
bynajmniej nie wypatrzyłam zażenowania ale prawdziwą radość :) my też nie
czuliśmy zażenowania, tylko przyjemność z dawania radości innym...
sorki, ale nie wiem o co chodzi z tym zażenowaniem?
Kinga

18. Data: 2003-07-07 10:58:07

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka napisał(a):

> Użytkownik "Aga_F" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego??

Ja sama uwielbiam maskotki, ale widzę, że to nie jest zabawka dla
dziecka. Owszem, miśka można przytulić, położyć spać, nakarmić, ale...
bądźmy szczerzy - do tego lepiej nadaje się lalka. Pluszak niczego nie
nauczy, nie daje możliwości twórczej zabawy (w przeciwieństwie do
klocków, układanek, gier planszowych). Mamy kilka maskotek (głównie
prezentów) i poniewierają się po podłodze, a moi chłopcy się nimi nie
bawią. Zresztą zapytajcie swojego dziecka, jaką zabawkę chce, czy choć
jedno wymieni maskotkę? To chyba najbardziej nudna zabawka na świecie.
A to nie tylko moje obserwacje, bo słyszałam też wypowiedzi
wychowawczyń z domów dziecka, które apelowały: chcecie kupować, to
kupcie zabawkę edukacyjną, a nie maskotkę. Ale maskotka jest tania i
dorosłemu najczęściej się podoba, więc nie myśli o tym, że takie dziecko
z DD to by wolało lalkę, garaż, klocki lego - zupełnie tak samo jak
nasze dzieci... Stąd u Agi_F to "żenujące" zapewne.

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

19. Data: 2003-07-07 11:01:30

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck napisał(a):

> Fakt - nauczyciele mają całą masę wazonów i wazoników :)). I będą mieli
> jeszcze więcej.

Uwielbiam takie uogólnienia. Nigdy w życiu nie dostałam wazonu, ani
jakiegokolwiek prezentu (poza kwiatami i czekoladą), a jestem
nauczycielką od 10 lat. Ale cóż, jak szewc, to pijak. Jak lekarz czy
nauczyciel, to łapówkarz...

20. Data: 2003-07-07 17:30:27

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sacagawea napisał:

(...)
Zresztą zapytajcie swojego dziecka, jaką zabawkę chce, czy choć
> jedno wymieni maskotkę?

nie zgadzam się, moje dziecko uwielbiało pluszaki, ale oddało bo jest
alergikiem i ani ona ani Krzyś nie mogą mieć pluszaków, ale długo
musiałam namawiać zeby oddała, wszak to jej ukochane pluszaki. Ja jako
dziecko też miałam duzo pluszaków i uwielbiałam je i trudno było mi sie
z nimi rozstać.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

zaprzeczenie ojcostwa a prawo polskie artykul z piatkowego superexpresu polecam!!!
[OT] Ciekawostka (nie)równości płci
spamu ciag dalszy, ale madrego
Znalezione w sieci
Wrocław - Kurs przedmałżeński