Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?

11. Data: 2016-11-06 11:56:36

Temat: Re: Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-06 o 09:28, wolim pisze:

> Jak miło i narodowo, to tylko wódka Żytnia.
>
> Pozdrawiam,
> MW

My w Galicji zaborcę pogoniliśmy już 31 października 1918 roku, więc
rocznica przyjazdu Piłsudskiego do Warszawy niespecjalnie mnie grzeje.
Grzeje natomiast Krakus Exclusive propinacji wrocławskiej z którym to
miastem Kraków wiążą dużo starsze więzy niż jakąś wsią na Mazowszu.
Wszak (jak piszą kronikarze) Zygmunt przeniósł stolicę do Warszawy gdyż
lekarze zalecili mu wiejskie powietrze. Nie do przecenienia jest fakt,
iż po przeniesieniu stolicy do Warszawy w obu miastach podniósł się
poziom inteligencji...
I tak jest do dzisiaj...
http://www.akwawit.com.pl/pl/krakus_exclusive.html
pozdr
Stefan

12. Data: 2016-11-06 18:14:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
>
> No właśnie, żeby było miło i narodowo?

A może szarlotka z narodowymi jabłkami, ale to wyjdzie nudno.

13. Data: 2016-11-06 19:08:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wciąż zgłębia temat:

> A może szarlotka z narodowymi jabłkami,

McIntosh? Cortland? Idared? Lobo? Cronsels?

> ale to wyjdzie nudno.

To może jednak antonówka, żeby było zabawnie?
(i przymknąć oko, że jednak ruska)

Jarek

--
-- Czołem żołnierze!
-- Czołem panie Antoni!

Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka
Pigwa - kolejny jesienny rarytas