Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Date: Sun, 1 Mar 2015 14:20:12 +0100

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
news:XnsA4508B7FD5567budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...
> Oczywiście. Ale po co skoro najprostrza metoda (ratująca rowniez w
> wiekszosci zycie temu ktory jest przeciw zapinaniu) jest to zeby pasy
> zapiął...?

bo jest zasadnicza roznica miedzy zakazami a nakazami

takimi jak zakaz poruszania sie samochodem z niezapietaymi pasami
co zostawia mase alternatyw

a nakaz szczepienia co nie daje jakiejkolwiek alternatywy

> A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
> Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

maseczki sa tanie i powszechnie uzywane, ponadto aby uniknac chroby
mozesz sie zaszczepic ;)

> Kupic wyspe i tam zamieszkać bez kontaktu z tymi ktorzy chca byc zdrowi.

czyli sprowadzamy rozwiazania do obozow koncentracyjnych :D

btw jakos nie widze tej masy wysep i niekoniecznie jestem przekonany
o ich eksterytorialnosci

slowem - rozwiazan brak

> Nie widzisz, bo nie chcesz.

porownywalnie do:

"odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te wszystkie
niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą"

"Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
ewentualnych posiadanych dzieci."?

> A coż to za porównanie?
> Porównujesz kastracje ze szczepionka? Odleciałes...

zestawiam to czego nie mozna zrobic skazanym przestepcom po skazaniu
ich prawomocnym wyrokiem i co moze zrobic byle urzednik z sanepidu

> Tak oczywiscie, zaczyna się Macierewiczowanie...

bzdurzysz

zamykasz dom i samochod?

uwazasz ze w korporacjach farmaceutyczncyh nie zdarzaja sie nieprawidlowosci
i pracuja tam krysztalowo czsyte osoby ktorych jedynym celem jest
pomagac ludzkosci?

uwazasz ze kowalski ma sensowne szanse na odszkodowanie\zadoscuczynienie
w przypadku kiedy szczepionka spowoduje problemy?

--
http://db.org.pl/