Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

Data: 2015-03-01 15:53:55
Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: niebieski <n...@i...eu>

W dniu 01.03.2015 14:58, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
artyk=691

> Nie zrozumiałeś, tępaku.

O! Nerwy Panu puszczają.
Nie lubię chamów i ich języka, bo trudno mi się w tym odnaleźć, ale
spróbuję.

> Bredniami było określenie "takie same autorytety".

Słuchaj chamski ćwoku.
To były ówczesne autorytety i ludzie im wierzyli, podobnie jak obecnie
ludzie wierzą "szczepionkowcom".

> Upuszczanie krwi nie było poparte ŻADNĄ wiedzą.

Było. Może prymitywną z punktu widzenia dzisiejszej nauki, ale to była
wiedza. Być może przyszłe pokolenia naukowców podobnie będą mówiły o
"zabobonie szczepionkowym".

Szczepionki mają za sobą
> wiedzę rzetelną - zasadę ich działania, testy oraz wieki praktycznych
> badań.

Są również głosy naukowców wskazujące na nieetyczne wykorzystywanie tej
wiedzy.
Ja nie zgadzam się aby w imię obecnie obowiązującej doktryny próbowano
stosować faszystowskie metody i traktowano człowieka jak bydło.

BTW upuszczanie krwi dłużej testowano i stosowano niż szczepienia.

--
niebieski