Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

Data: 2015-03-01 22:53:48
Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

W dniu 01.03.2015 o 22:48, Ikselka pisze:

> Blady dupku, wiem, ze to cytat - bo przecież sam nie jesteś w stanie się
> wypowiedzieć odważnie o niczym - i to własnie dlatego bierzesz sobie CZYJŚ

Jestem - i cały czas to robię (o co masz do mnie pretensję).

Ale lubię ten cytat. I co mi zrobisz, zakłamana szmato?

> cytat za motto, że niby taki dupochron, "to nie ja, to on powiedział". A
> skoro wybierasz właśnie ten cytat, to znaczy, że się
> mentalnie/moralnie/kulturowo/emocjonalnie i w każdym innym sensie pod nim
> podpisujesz tymi swoimi dwoma krzyzykami, tępaku.

Pewnie , że się podpisuję - i to świadomie (co dla ciebie jest zapewne
rzadki zjawiskiem - świadome robienie czegokolwiek, kretynko myślą nie
skażona).

> I nie zmieniam tematu - wręcz przeciwnie, wciąż się go trzymam, kiedy
> wytykam ci, że BOISZ się wyrazić jakąkolwiek opinię, która byłaby twoja

Boję się? Tak jak boję się wyrazić opinię, że tępaki twojego pokroju nie
powinny mieć prawa do rozmnażania? Pfffffff

> własna. Jak ze szczepieniami, tak i z "niemaniem Boga" tylko powtarzasz
> pierdoły, które ci do mózgownicy ktoś wtłoczył, bo z urodzenia pusta i się
> dlatego świetnie na śmietnik nadała.

Nie sądź innych po sobie, materacyku.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.