Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

141. Data: 2016-11-22 10:56:57

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2016 01:52:48 +0100, Animka napisał(a):

> Nie zdycha bo Ty pisujesz.

W dodatku widelczykiem trój...szpilowym :-)

142. Data: 2016-11-22 11:04:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Nov 2016 23:28:06 +0100, FEniks napisał(a):

> My do obiadu najczęściej jadamy gotowane warzywa w dużych kawałkach,

Czyli bezwartościową masę. Choćby nawet z parowara. Poza błonnikiem prawie
niczego wartościowego tam nie ma. Czasem można zjeść, ale żeby ciągle... No
i mdłe toto.

> takie typowe tarte surówki dużo rzadziej.

A warto. Szczególnie zimą.
Najlepsze surówki na zimę (dla mnie, no oczywiście że dla mnie) to sałatka
waldorf z korzeniowego selera i jabłka z rodzynkami oraz zwykła (czyt.
domowa, ze sklepu to zwykły szajs) drobno pokrajana kapusta kiszona plus
marchewka plus jabłko (wszystko w równych częściach), do tego koniecznie
kilka łyżek oleju/oliwy (tłuszcz konieczny!) i szczypta cukru. Pyszna jest
także marchewka utarta na cienkie wiórki i do niej łyżeczka chrzanu ze
słoiczka i smietany/majonezu (tłuszcz konieczny!), można dosmaczyć solą i
cukrem z proporcjach rozsądnych.

143. Data: 2016-11-22 13:33:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 11:04, Ikselka pisze:

> Czyli bezwartościową masę. Choćby nawet z parowara. Poza błonnikiem prawie
> niczego wartościowego tam nie ma. Czasem można zjeść, ale żeby ciągle... No
> i mdłe toto.

Zabronisz?

> [...]
> także marchewka utarta na cienkie wiórki i do niej łyżeczka chrzanu ze
> słoiczka i smietany/majonezu (tłuszcz konieczny!), można dosmaczyć solą i

Naprawdę sądzisz, że ktokolwiek tutaj nie umie zrobić najbanalniejszych
surówek pod słońcem?

Ewa

144. Data: 2016-11-22 14:28:40

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 13:33, FEniks pisze:
> Naprawdę sądzisz, że ktokolwiek tutaj nie umie zrobić najbanalniejszych
> surówek pod słońcem?

Hehe, i zonk! :D
Pierwszy przykład z brzegu: ja!

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

145. Data: 2016-11-22 15:17:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 14:28, Akarm pisze:

> Hehe, i zonk! :D
> Pierwszy przykład z brzegu: ja!

No to już umiesz. ;)

Ewa

146. Data: 2016-11-22 15:47:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2016 o 15:17, FEniks pisze:

> No to już umiesz. ;)

Do surówki z selera dodałabym tylko, żeby po starciu seler skropić
solidnie sokiem z cytryny, wtedy nie ściemnieje. A oprócz rodzynek można
dodać pokrojone orzechy włoskie (taką kompozycję lubię ja). No i
oczywiście gęsta śmietana, jogurt lub majonez albo miks.

Ewa

147. Data: 2016-11-22 19:04:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zabronisz?

> Naprawdę sądzisz, że ktokolwiek tutaj nie umie zrobić najbanalniejszych
> surówek pod słońcem?

Masz chore domysły.

--
XL

148. Data: 2016-11-22 19:04:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przeze mnie???? Buuuuu!

Może się odrodzi po aferce cenzury na fejsbuku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

149. Data: 2016-11-22 20:01:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Może się odrodzi po aferce cenzury na fejsbuku.

Nie wiem, nie znam, co to jest fejsbuk? Słyszałam, źe to portal dla debili,
którzy się przez niego logują do banku :-D

--
XL

150. Data: 2016-11-22 22:24:51

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A buraczki ścierasz ugotowane? Ostatnio coraz częściej jadamy buraki, ale
> takie ugotowane zetrzeć na zwykłej tarce to try miga, nawet kilogram.

Takie ugotowane ścieram, ale żem leniuch i mam narzędzia to z nich
korzystam. Naprawdę lubię mieć całe palce i paznokcie :) w kolorze
naturalnym, nie buraczanym ;)

> [...]
> mielenie mięsa, a że w komplecie były te tarki, to może i trochę zmienimy

Alek lubi colesława, mąż czerwoną kapustę... Jak jest sezon na kiszenie to
co 2-3 tyogdnie wstawiam gar z kapustą do kiszenia - nie wyobrażam sobie
tego szatkować. Teraz. Kiedyś szatkowałam. Ale też mnie tego wszytskiego
robiłam. Teraz jak chcę surówkę z kapusty to po prostu robię ;)

> No i przez takich Usenet zdycha. ;P

Trudno - każde zwierzę ma swój cykl życia :P

--
Justyna Vicky S.

---
Avast.

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka