Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

21. Data: 2016-11-11 22:23:26

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-11 o 20:55, Ikselka pisze:
> [...]
nia-ziemniakow-i6592673172.html
> To też fajne, ale wody nie odciska. Chodziło mi i to - moja Teściowa to
> miała, odciskało to sok do sucha niemal:
> http://archiwum.allegro.pl/oferta/sokowirowka-efbe-s
chott-malina-e2-g2712-i4938116527.html
> Potem sok (cały albo część plus osiadłą na dnie podstawionego naczynia
> skrobię) się dodawało do tych suchych wiórków ziemniaczanych i była masa o
> pożądanej gęstości. Czipsów nie przypominam sobie.
>
> Prawda, że ten (tu brakujący) pasek trzeba było co jakiś czas wyjąć i
> oczyścić z wytłoków na nim zgromadzonych i mocno ubitych, ale była to super
> sprawa. Gdybym znalazła kompletną, w dobrym stanie, to zaraz bym kupiła,
> nawet używaną.

Mialam właśnie taka samą. Ta sokowirówka za dużo nie przyjmowała, bo
zaczynała wywalać nawet kawałki.
Do kitu taka robota.

--
animka

22. Data: 2016-11-11 22:37:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-11 o 21:04, Ikselka pisze:

> No i popatrz, najciemniej pod latarnią - tu JEST ta, której sama szukam:
> http://allegro.pl/przybory-kuchenne-maszynki-i-robot
y-kuchenne-110933?string=Sokowir%C3%B3wka+Efbe-Schot
t&search_scope=category-110933&bi_s=archiwum_allegro
&bi_m=Button&bi_c=Product&bmatch=base-relevance-flok
i-5-hou-1-2-1026
> I tanio!
> :-)
Sprzedający chyba jakiś niegramotny, bo napisał, że ta sokowirówka
nadaje się do produkcji ciasta na kopytka. :-D

--
animka

23. Data: 2016-11-11 23:17:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

y-kuchenne-110933?string=Sokowir%C3%B3wka+Efbe-Schot
t&search_scope=category-110933&bi_s=archiwum_allegro
&bi_m=Button&bi_c=Product&bmatch=base-relevance-flok
i-5-hou-1-2-1026

Pomyslalam sobie, że ta Malinka pewnie miala już nieostrą tarczę. Pewnie
można było kiedyś dokupić tę część, ale jakoś się nie pomyślało. Drugim
felerem w tej sokowirówce to była rynienka (to po czym ściekał sok).
Ciągle wypadała, więc problem był (teraz mi się o tym przypomniało) i
nie żałuję, ze się jej pozbyłam.

Zobacz tę sokowirówkę. Na pewno o wiele lepsza od tej Malinki:
http://www.ceneo.pl/46434575#tab=spec
A tu inne na ceneo:
http://www.ceneo.pl/Sokowirowki

--
animka

24. Data: 2016-11-11 23:21:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2016-11-12 04:05:32

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2016 o 20:55, Ikselka pisze:

nia-ziemniakow-i6592673172.html

> To też fajne, ale wody nie odciska.

Nie. To nie jest fajne, bo nie służy do tarcia, tylko do tarkowania!
Grrr...
Przekleństwa same cisną się na usta, skąd takie matoły się biorą?
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

26. Data: 2016-11-12 15:33:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2016 23:17:01 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
> można było kiedyś dokupić tę część, ale jakoś się nie pomyślało. Drugim
> felerem w tej sokowirówce to była rynienka (to po czym ściekał sok).

Dla mnie to nie byłby problem - wetknęłabym coś, co by ją klinowało.

> więc problem był (teraz mi się o tym przypomniało) i
> nie żałuję, ze się jej pozbyłam.
>
> Zobacz tę sokowirówkę. Na pewno o wiele lepsza od tej Malinki:
> http://www.ceneo.pl/46434575#tab=spec

Marchewki na plasterki, jabłka na ósemki?? Może jeszcze najpierw pogryźć?
Opinie przeczytaj.

27. Data: 2016-11-12 21:26:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-12 o 15:33, Ikselka pisze:
> Zobacz tę sokowirówkę. Na pewno o wiele lepsza od tej Malinki:
> http://www.ceneo.pl/46434575#tab=spec
Marchewki na plasterki, jabłka na ósemki?? Może jeszcze najpierw
pogryźć? Opinie przeczytaj.

Akurat nie przeczytalam opinii. Moja wina :-[
Nie kupiłabym jednak takiej :-)

--
animka

28. Data: 2016-11-17 15:42:46

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-10 o 01:53, Animka pisze:

> Kupilam sobie natomiast frytkownicę. Przy pierwszym razie wszystko mi
> wykipiało! szafka w ojeju, podłoga w oleju i jeszcze trzeba było myś tę
> upaptabą frytkownicę. Nie powinnam partzrc na instrukcje obsługi tylko
> wrzucić te frytki do zimnego oleju i by się powoli wszystko zagrzewało i
> smazyło. Nie wykipiałoby. Ziemniaków nie miałam zamiaru przedtem suszyć.
> Oczywiście tez od razu pozbyłam sie za darmo tej frutkownicy, Kupiłamk
> ja na portalu Zadowolenie. Już tam nic nie kupie.

To raczej ani portalu, ani frytkownicy wina, że nalałaś za dużo oleju
i/lub wrzuciłaś za dużo frytek.

--
Pozdrówki
Anai

---
Avast.

29. Data: 2016-11-17 15:44:24

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-11 o 18:04, Animka pisze:

> Komu by się chciało suszyć frytki, no nie wiem.
> Powinnam te pokrojone na frytki ziemniaki wrzucić od razu do
> frytkownicy, potem wlac olej i toto włączyć.
> Tak samo by się usmażyły i olej by nie wykipiał.
Nie usmażyłyby się - ugotowałyby się w oleju :/

30. Data: 2016-11-17 17:36:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai <a...@g...pl> wrote:

> Nie usmażyłyby się - ugotowałyby się w oleju :/

Racja. Zanim by się olej rozgrzał z tymi ziemniakami pełnymi wody i z wodą
na nich samych, to, dopóki woda by nie odparowała, frytki gotowałyby się w
zimnym oleju i parze, po czym ugotowane by się rozpadły, nasiąkając tym
olejem.
Smażenie w tzw. głębokim oleju polega na włożeniu niewielkiej ilości
produktu do odpowiednio dużej ilości rozpalonego oleju, dzięki czemu
następuje natychmiastowe ścięcie wierzchniej warstwy produktu, gwarantujące
zachowanie jego kształtu i soczystości podczas dalszego smażenia.

--
XL

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka