Cosby?

21. Data: 2018-05-06 06:28:47

Temat: Re: Cosby?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2018 o 23:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Miała, choć prawdopodobnie nie puszczała się na lewo i prawo. Więc na
> dwoje babka wróżyła.

Mylisz się Jakubie. W kulturze matriarchalnej, w której kobieta
dostarcza mężczyźnie seksu w zamian za jego uległość, a więc handluje
kobieta seksem, młoda dziewczyna jest przygotowywana właśnie przez swoją
matkę do pełnienia takiej samej roli, roli prostytutki, w jej przyszłym
życiu rodzinnym. Nie dlatego, że matka chce córce źle lecz dlatego, że
jest przekonana o tym, że inaczej się nie da; matka nie wyobraża sobie
partnerstwa z mężczyzną gdyż mu nie ufa, a więc w domyśle musi dominować
by zapewnić bezpieczeństwo potomstwu. Ale nie o potomstwo tutaj chodzi
lecz o to, że kobieta nie ufa również sobie, nie wierzy we własne
możliwości i szuka dla siebie podpory, którą znajduje w mężczyźnie,
którego sobie podporządkowuje, wykorzystując specyfikę jej
psychofizjologii seksu, i na którego barki może później zwalać całą
odpowiedzialność za swoje niepowodzenia. By to osiągnąć i uwolnić się od
poczucia winy posługuje się kobieta seksem ale nie w celu osiągnięcia
wspólnej ekstazy lecz dla zaspokojenia li tylko samej siebie, a więc
musi mężczyznę wykorzystać. I tego uczy również swoją córkę. Wystarczy
więc by córka chociaż raz spróbowała seksu a zakosztuje jak smakuje
władza nad mężczyzną do której sprawowania przygotowała ją uzależniająca
matka. Wystarczy raz zakosztować władzy nad drugim człowiekiem,
szczególnie jeśli przy okazji można zwalić na niego poczucie winy, by
już się później od tej patologii nie uwolnić. Trzeba mieć wielką siłę
woli, uwierzyć w swój potencjał oraz posiąść umiejętność wglądu by
zrezygnować z takiej postawy i uwolnić się od tej patologii jaką jest
władza.

LeoTar Gnostyk

22. Data: 2018-05-06 09:06:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/05/2018 o 18:26, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czy to nie dziwne, że tylko ty nie zauważasz sensu i logiki?

eeeeee, wcale nie jestem zdziwiona kaczka

--
gazebo

23. Data: 2018-05-06 17:57:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

> Eno, co tak oszczędnie, może od razu: "kurwy!"

A fe, dziś nie używa się takich określeń - ,,k...y" to teraz tylko te w
opodatkowanych przybytkach nocnych uciech. Te z szarej strefy to...
CELEBRYTKI.
http://m.joemonster.org/art/42959

LOL

--
XL

24. Data: 2018-05-06 18:09:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

> Kłamiesz. Jak zwykle.

,,Kobieta opowiedziała również o dniu, kiedy doszło do przestępstwa.
Polański powiedział jej matce, że zabierze 13-latkę na sesję do
francuskiego magazynu. Zawiózł ją do posiadłości Nicholsona. Tam reżyser
dał jej kilka kieliszków szampana i pół tabletki usypiającej. Później
zabrał ją do pokoju. Zrobił jej kilka zdjęć. Potem kazał się rozebrać.
Kobieta przyznaje, że Polański uprawiał z nią seks, mimo jej protestów.
Polański twierdzi, że stosunek odbył się za obopólną zgodą. - Miałam 13
lat. Więc to nielegalne. Nie chciałam tego, więc był to gwałt. Jakkolwiek
by na to patrzeć, był to gwałt - mówi jego ofiara. ,,

Czytaj więcej:
http://www.polskatimes.pl/artykul/993214,samantha-ge
imer-ofiara-polanskiego-tak-zgwalcil-mnie-ale-wybral
abym-ponowny-gwalt-gdybym,id,t.html

Tak. Pedofil.

http://m.telewizjarepublika.pl/no-to-polanski-ma-pro
blem-niemka-oskarza-polskiego-rezysera-o-gwalt,54742
.html

--
XL

25. Data: 2018-05-06 19:34:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 maja 2018 18:09:45 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Tak. Pedofil.
>
> http://m.telewizjarepublika.pl/no-to-polanski-ma-pro
blem-niemka-oskarza-polskiego-rezysera-o-gwalt,54742

Wiek przyzwolenia to jest w Niemczech chyba 14 lat.
Jeśli po tylu latach ta pani nagle zmienia zdanie i mówi publicznie, że jest to
jakoby gwałt, to w cywilizowanej Europie podlega po pierwsze przedawnieniu
i nie jest ścigane z braku możliwości udowodnienia, po drugie nie jest to
na zdrowy rozum, a nie tylko na przepis prawny - wiarygodne.

26. Data: 2018-05-06 19:51:53

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Tak.

No wlasnie, albowiem Polański nigdy nie byl oskarzony o gwałt.

27. Data: 2018-05-06 21:34:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
.html

> Wiek przyzwolenia to jest w Niemczech chyba 14 lat.
> Jeśli po tylu latach ta pani nagle zmienia zdanie

Po pierwsze - nie ,,zmienia", bo nikomu o gwałcie wtedy nie mówiła, wiec nie
ma czego ,,zmieniac".
Po drugie - teraz jej zdanie, jako zdanie już dorosłej osoby, i tak jest
ważniejsze niż dziecięce odczucia, bo teraz jest to dorosła reminiscencja
[psych.] zdarzeń z dzieciństwa, DOROSŁA ocena spraw, których dziecko w ten
sposob ocenić nie jest w stanie. Sąd na pewno się oprze na tej właśnie
ocenie - a nie na ocenie dziecka - bo są ku temu także przesłanki
psychologiczne:

Reminiscencja w psychologii - za Wiki:

,,Reminiscencja (łac. reminisci - wspominać) - w psychologii nieświadome
wspomnienie, refleksja; paradoksalny efekt poprawy pamięci po upływie
pewnego czasu od ostatniej próby zapamiętania. Istota tego zjawiska polega
na tym, że ludzie po przekroczeniu pięćdziesiątego roku życia lepiej (w
porównaniu z ogólnym przebiegiem krzywej zapominania) pamiętają zjawiska z
okresu, kiedy mieli od 10 do 30 lat.
Przypuszczalnie reminiscencja zasadza się na samorzutnie dokonujących się
zmianach w magazynie pamięci semantycznej, prowadzących do lepszego
uporządkowania składowych informacji."

> i mówi publicznie, że jest to
> jakoby gwałt,

J a k o b y ?
No no...

> to w cywilizowanej Europie podlega po pierwsze przedawnieniu
> i nie jest ścigane z braku możliwości udowodnienia, po drugie nie jest to
> na zdrowy rozum, a nie tylko na przepis prawny - wiarygodne.

Już Cię poprosili do składu sędziowskiego?
Nie? To dawaj chociaż zaświadczenie o zdrowiu rozumu...
--
XL

28. Data: 2018-05-06 21:35:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

pl...

> No wlasnie, albowiem Polański nigdy nie byl oskarzony o gwałt.

Spaaaadaj.

--
XL

29. Data: 2018-05-06 22:40:49

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Nazwa <adres> wrote:

> [...]
>

>A fe, dziś nie używa się takich określeń - ,,k...y" to teraz tylko te w
>opodatkowanych przybytkach nocnych uciech. Te z szarej strefy to...

Zalosne sa twoje podniety.

30. Data: 2018-05-07 00:32:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-06 o 21:34, XL pisze:

> Sąd na pewno się oprze na tej właśnie
> ocenie

(ciach)

> Już Cię poprosili do składu sędziowskiego?
> Nie? To dawaj chociaż zaświadczenie o zdrowiu rozumu...

A ciebie poprosili i dasz zaświadczenie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Polański wyrzucony - nareszcie!
Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom